Nekad Tony1337 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: https://store.steampowered.com/app/1366800/Crosshair_X/

Berätta vad som hände Det här var ett otroligt bra tag sedan! Så jag och mina polare hade precis köpt gäng på servern och jag hade fått mitt första vapen. Jag skulle prova sika vapnet och insåg "Helvete den lockar in på folk" så då blev jag bannad av FiveGuard pga fusk. Men grejen var att jag hade softaim det erkänner jag! Men jag använde det när jag var och lallade på andra servrar mest amrekanska och det här var en bra bit innan Unive tiderna och jag hade helt enkelt glömt bort det och de är ingen bra ursäkt jag vet men jag gjorde ett fel och jag fattar att beslutet blev som det blev. (Bannen var cirka 1 år sedan +/-) Och så försökte jag ta det med staffs tidigare men det gick inte och så sket jag i det och nu känner jag att jag verkligen vill komma tillbaka. (Softaimet är borttaget)

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag kommer att ta 110% ansvar över det som hände. Det var mitt fel och jag står upp till det!

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag har lärt mig det är att ta mer ansvar över det jag har gjort och att jag ska börja vara mer noga om det jag har på datorn.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en andra chans för att jag tycker att jag har tagit mitt straff och att jag har förbättrat mig. Men också för att jag kommer att kunna bidra till mycket bättre RP och bättre community än vad jag kunde tidgare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka