Accepterad MainOVve | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MainOVve

Icke Medlem
Meddelanden
315
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: MainOVvE#7489

Ange ditt födelsedatum 3 September 2008

Varför ska just du bli staff? varför just jag ska bli staff är för att jag visar fram fötterna till alla inte bara de jag känner utan de som jag även aldrig sätt förut. med detta menar jag att jag inte är folkskygg utan gillar att prata med folk. med detta måste man såklart visa mycket respekt samt hälsa bra inte bra säga hej med ett bistert beteende utan man måste säga hallå där eller hej men med ett glatt humör och sedan avsluta med du får ha det så bra. detta är för att alla ska känna sig välkomna. samt har jag lite erfarenheter med command som du ser här nedan men man kan alltid lära sig nya och smarta grejer varje dag. detta är även en sak jag är bra på att lyssna. samt veta när jag ska vara tyst. men staff arbetet handlar om att man ska skydda servern från problemspelare men även att man ska hjälpa de som behöver hjälp. detta kommer jag bidra med enormt mycket samt att bygga upp värdet med att få spela på servern.

jag är en hårt och slitande grabb och ser inget slut i det. samt att jag vet hur man ska bete sig. jag vet ganska ofta när saker kommer vara tuffa och vet också att staff arbetet är tufft. men jag har en stark känsla att jag kommer klara av det. jag är inte heller rädd för att banna om någon jag känner gör ett fel. eller kicka jag kommer även ta åtgärder på roller om det är grova fel. men för det mesta är jag en go och trevlig grabb.

jag är sällan inte aktiv därför kommer jag att ha extra koll på spelare när de tror att det inte är någon fara att begå ett regelbrott men när de minst anar kommer jag att vara där och specca det är för att få slut på lallet samt alla regelbrott som sker på servern så det kan bli så bra rp som möjligt detta är därför jag anser att jag passar som staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov:
Måndag: 10.00 - 02.00
Tisdag: 10.00 - 02.00
Onsdag: 10.00 - 02.00
Torsdag: 10.00 - 02.00
Fredag: 10.00 - 02.00
Lördag: 10.00 - 02.00
Söndag 10.00 - 02.00

Vardagar:
Måndag: 16.00 - 23.00
Tisdag: 16.00 - 23.00
Onsdag: 16.00 - 23.00
Torsdag: 16.00 - 23.00
Fredag: 16.00 - 23.00
Lördag: 16.00 - 23.00
Söndag 16.00 - 23.00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive de senaste åren ungefär 2 år men har tagit en paus imellan men kunde inte släppa detta eftersom det är något med just unive som bara kallar på en det är staffsen folket som rpar på servern och mycket mer jag kan riktigt inte fatta detta men Unive kallar liksom på en. Ser en lång och ljus framtid inom rpn på unive de kommande åren.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte riktigt tidigare erfarenheter men kan commands har inte varit staff förr.

/ooc skriver ett meddelande man skriver ut det för att säga något man ej kan ta upp i rpn efter som det är out of character man ser även vem som skrev ut denna text.

/ban ID/hexID samt tiden på bannen du bannar då personen i repektive dagar /timmar

/unban hexID anledning detta unbannar personen med detta hexID

/revive (ID) Du återupplivar en person som är död eller tagit skada pga en bugg.

/kick ID anledning detta kickar personen med respektive ID.

/svban ID anledning Detta bannar en person i en 60 min.

/toggleid Du kan se folks ID över deras hud.

/togglename Du kan se folks Steam namn över deras huvud.

/goto ID du teleprterar dig själv till det ID du skriver.

/bring ID Du drar personen med det ID du skriver till dig.

/tpm du teleporterar till där du sätter en "waypoint" på kartan.

/who ID Du ser folks roller. Som exempel Krim roll eller medlemsroll

/setjob ID jobbnamn rank Ger en person ett jobb ingame.

/announce du skriver ut ett medelande som alla på servern kan se

/freeze ID Du stannar personen de kan ej röra sig. kan vara för att stoppa någon som håller på med mass vdm eller andra saker som mass rdm

/unfreeze ID Du gör så att den personen du nyss /freezat är /unfreezad.

/noclip man går in i ett ghost läge där du kan specca scenarion i (man kan binda detta för att det ska gå snabbare)

detta anser jag är de viktigaste men finns så klart flera .

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? det skulle vara jobb då det måste vara pilligt med alla som ska ha jobben samt om panelerna buggar eller blir förstörda jag anser det som svårt men kan komma i framtiden då jag har mera erfarenheter inom just jobb yrket.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka