Accepterad Magnus Karlsson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
171
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad heter du på discord? Scar_1#4197

Ange ditt födelsedatum 8 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gör denna ansökan för att hjälpa till serven att växa och få in mer spelare som har kompetensen, vill dessutom vara en bidragande anledning till att vi får in vettiga spelare till serven som är här för att RP socialt och lära sig nya saker inom RP.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag har tidigare varit MA på andra serverar, jag har nu varit SV ett bra tag på serven där jag lärt mig en hel del, har dessutom en del polare som är helpers på denna serven vilket ha inspererat mig en hel del… Eftersom jag är soppas aktiv och kan ägna en hel del av min tid så kommer jag kunna ta del av det ansvarat jag kommer få.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra så som man själv vill bli bemöt, med respekt och med en trevlig ton,

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka det på så sätt att folk känner att Unive är en bra och seriös RP server där du alltid ska utgå från den social delen utav RP i första hand, men även att få in kompitenta spelare till serven som har Sten koll på reglerna och ska förstå konsikvenserna dem får ifall dem bryter mot reglerna…

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska ha en tydlig karaktärs beskrivning som berättar om hur dem kommer RP utifrån deras uppväxt. Dem ska ha Sten koll på servens regler för att minska chansen för regelbrott på serven, dem ska ha ett bra uppföranden.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vill ha ansvar när det kommer till att få in nya spelare till Serven som gör att den växer och blir större än vad den redan nu är.

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv 8 h om dagen nu för jag har sommarlov, när jag går i skolan är jag aktiv 6 h om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Välkommen till MA-teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka