Accepterad Krydda | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

• Trådskapare Trådskapare Krydda
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

Krydda

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad heter du på discord? Kryddaa

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill testa hjälpa servern på ett djupare plan. Alltid velat bli helper/ma för att bidra till servern och hjälpa nya spelare finna unive som vi medlemmar gjort. Jag vill testa på medlemskap ansvarig eftersom det är början till att bli helper och staff på unive, jag vill kunna visa mitt engagemang för att ta in medlemmar på servern och utöka serven, ja vill hjälpa till att utöka servern och kunna hjälpa nya till servern att ansöka om medlemskap men framförallt för att jag ska kunna bidra till servern genom att kunna fixa in fler medlemmar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom ja vill kunna vara med i teamet och utveckla servern, jag vill kunna vara en del av er där vi tilsammans jobbar för att bli bättre och pusha varandra till att fortsätta hjälpa servern frammåt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor som man själv vill bli behandlad, man ska alltid visa respekt mot människor i alla lägen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det system som medlem har just nu tycker jag är super bra, att man får speciella förmåner som medlem gentemot hur de är som ickemedlem. Det tycker jag är bra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem på Unive ska det alltid finnas krav det är självklart för mig, man ska inte kunna spela på servern med alla förmåner som en medlem har utan att kunna gå igenom dem simpla reglerna som finns på en FiveM server. Om man inte klarar av grundreglerna så är det enligt mig en bidragande faktor som påverkar ens rp. Om du inte kan regler så kommer du inte medföra en bra rp nivå. Du ska kunna klara av dem simpla reglerna men även kunna visa en bra rp nivå som de är just nu på Medlems intervjuerna, det gillar jag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som MA har man mycket ansvar, första är att man ska ta ansvar över rekrytering av nya medlemmar på servern genom att vara aktiv på både forum och discord för att kunna svara på ansökan och underlätta för dem sökande.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ungefär 4-6 h om dagen dagligen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Välkommen till MA-teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka