Accepterad Magick Mike | Chef-jobb ansökan[Phillip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Magick Mike

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Casper

Hur gammal är du? Jag är 14 men fyller 15 om 3 veckor.

Hur många timmar har du på Fivem? 870

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli rikspolischef eftersom jag tycker det är ett väldigt roligt jobb att vara polis och jag känner att jag skulle trivas med det jobbet. Jag är väldigt aktiv och spelar varje dag och långt in på nätterna när det är helg. Jag har varit polis innan och trivdes väldigt mycket med det och jag skulle verkligen vilja bli det igen. Jag vill egentligen bara bli polis men om jag skulle lyckas bli rikspolischef skulle det verkligen varit roligt. Jag kan alla regler inom rp utantill och jag skulle verkligen jobba hårt för att förbättra poliskåren och sänka brottsligheten i staden. Jag kan ta kritik och lär mig från det jag gör fel. Jag skulle verkligen ta jobbet seriöst och göra mitt bästa för att skapa den roligaste och bästa rp nivån inom kåren. Jag vill gärna lära mig nya saker och har inga problem med att lyssna på andra. Jag kommer ta anställningar seriöst och inte anställa folk som jag tycker är omogna eller som inte kan ta jobbet seriöst. Jag skulle gärna vilja ge det ett försök och göra det bästa jag kan för att förbättra rp nivån och även så att alla trivs på jobbet. Jag tror att jag kommer kunna klara jobbet som polischef och jag kommer vara trevlig mot alla. Jag kommer att göra mitt bästa helt enkelt och jag hoppas verkligen jag kan få en chans på detta jobbet. Jag skulle också lyssna på alla anställda och biträdande chefer och få ihop den bästa kåren möjligt. Jag har velat bli polis under en tid nu och skulle verkligen bli glad för jobbet. Jag kommer hålla utbildningar och även ha bra biträdande vid min sida.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis innan och det funkade bra men jag lämnade sen jobbet för att börja jobba på autoexperten eftersom jag ville testa på nya saker men nu känner jag att jag vill komma tillbaks som polis och förhoppningsvis göra ett så pass bra jobb så alla blir nöjda. Var även polis för någon vecka sen.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Magick Mike och är en kille ifrån Lödde. Han kan lite allt möjligt men är extra intresserad av bilar. Han har många bilar som han gillar att köra runt och mecka med. Han är även väldigt intresserad av att stoppa kriminella eftersom han själv blivit utsatt för kriminalitet så vill han sätta ett stop för det. Han vill verkligen bli polis igen. Han har bestämt sig för att verkligen satsa på jobbet som polis igen och därför satsar han på polis chef. Han tycker även att saker ska gå rätt till och har inga problem med att säga till folk som gör fel. Han har även en lillebror som heter Noah Mike och han gillar att spendera tid med honom. Han värderar andras liv och prioriterar sina kollegors och andra civilas liv. Han skulle verkligen vilja få en chans som polis chef och kommer verkligen göra sitt bästa. Han kan ta kritik och lyssnar gärna på alla runt sig.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag från runt 15:00 till 06:00 på helger och lov och på vardagar 16:30-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

- rep tyvärr asså du är skön att spela med men tror ej du kommer klara dig som polis

Tillbaka