Magick Mike | Ansökan till Support [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magick Mike

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? JagHeterCasper#8039

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? hela tiden typ

Berätta om dig själv gillar rp och att gymma.

Vad skulle du göra om du blir staff? Allt som en staff gör. ser ingen mening med att skriva en bibel om det eftersom jag vet precis vad man gör som staff sedan innan.

Hur länge har du spelat på Multistaden? kanske 7 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Tycker det är väldigt roligt och ångrar att jag avgick förra gången. Vill även hjälpa servern mycket.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Med precis allt jag gjorde förra gånger.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit mod innan och jag skötte det väldigt bra. Jag var även en av de få som vågade säga ifrån och banna vem som helst även om det var någon med många "vänner"

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan alla man behöver kunna.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt för att lära mig nya saker både i skolan och i vardagen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka