Magick Mike | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Magick Mike

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
40
Användarnamn: Magick Mike

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Magick Mike#1533

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar för mycket, oftast från att jag vaknar runt 12:00 till 04:00 på natten. På vanliga skoldagar spelar jag från att jag slutar till ungefär 23:15 så jag är väldigt aktiv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på reports och och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som sitter och väntar på support. Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre rp på servern och för att stoppa alla sorters regelbrott. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även specca större scenarion eftersom det lätt kan bli fel och då kan jag ta det med dem som gjort fel efter scenariot. Jag skulle även hjälpt till med sånna småsaker som att någon har spawnat i öknen och behöver tp t.ex. Jag skulle verkligen försökt att förbättra servern och göra den till en bättre plats och minska antalet spelare som bara är här för att förstöra och vara jobbiga mot andra! Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra staff. Jag vill kunna sprida positivitet och glädje och även göra så att multistaden får ett riktigt bra rykte så att det kommer ännu mer spelar till servern.
Jag skulle även inte banna folk för minsta lilla utan först ge dem en varning beroende på hur allvarligt det är och jag skulle kolla på bevis innan jag hade bannat någon. Jag kommer alltid ta bevis först sen ta ett beslut och om jag är osäker skulle jag fråga andra staffs vad dem tycker och jag hade inte varit rädd att fråga om hjälp. Jag kommer även att lyssna på båda sidor och vara helt opartisk!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja jag var staff på lite mindre servrar när jag spelade cs och det har gått bra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu servervakt och det tycker jag funkar utmärkt eftersom jag sköter mitt arbete och kickar folk som gör fel t.ex innan idag när en kille slogs på sjukhuset så kickade jag honom sen clippa jag det och kontaktade högre staffs som sedan bannade killen.

Vad kan du om skripts? Jag kan i stort sett inget om skripts men jag vill verkligen lära mig ifall det skulle behövas och jag är redo att ta min tid till att lära mig det.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa denna fantastiska server eftersom jag tycker om att spela här så mycket. Jag vill kunna hjälpa till på andra sätt än att bara kicka folk eftersom jag ser folk som gör så mycket fel och kränker andra på servern men det ända jag kan göra i nuläget är att kicka dem men då kommer dem bara in igen. Jag vill bli staff för att underlätta arbetet för andra staffs genom att hjälpa till med det som behövs och ta reports och hjälpa till i support och in game. Jag vill kunna göra servern ännu bättre än vad den redan är och hjälpa till att utveckla multistaden så servern kan bli så bra som det bara går. Jag vill kunna hjälpa folk att bli whitelist och även hjälpa till att banna folk som gör fel och även unbanna folk som blivit felaktigt bannade. Jag vill kunna hjälpa till i scenarion och kolla så att allt går rätt till. Jag hade velat specca de större scenarion som t.ex bankrån eller kidnappningar och även hjälpa folk som blir dödade vid vanliga personrån. Jag vill kunna minska metagaming på servern då jag ser att många använder information de fått reda på ooc för att göra saker ic. Jag vill kunna hjälpa andra staffs som har det stressigt eller jobbigt. Jag vill kunna få så mycket arbete gjort på så lite tid som möjligt och på så sätt hjälpa servern enormt mycket. Jag är redo att lägga ner tid från min fritid för att hjälpa servern och spelarna på servern. Jag vill kunna vara trevlig mot de som behöver hjälp så att ingen vill sluta spela på servern!
Tror jag skulle gjort ett stort och bra jobb som staff och förbättra rpn o andra saker.
Är också jätte aktiv på Dc så jag kommer kunna hjälpa många där på det sättet. Vill se till också att man rpar ordentligt o inget lall liksom det är störigt med dem som inte tar rp seriöst! Jag tycker också att det är för lite staffs inne nu när vi är så många på servern det är kul att se att många vill spela här men det kan bli tufft med lite staffs när det är många spelare, särskilt när det är omogna människor som bara tar staffs tid. Jag vill även testa på något nytt inom fiveM och kunna hjälpa servern på många olika sätt. Har även märkt att många staffs har avgått och det känns som att ni skulle behöva fler! Ge mig en chans och ni kommer inte ångra er.

Mvh
Magick Mike

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server men jag är absolut beredd på att inte börja spela på andra servrar.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jag förstår det till 100%

Senast ändrad:
Bra ansökan och väldigt utvecklad tycker att du förtjänar staff ifall du nu har laggt ner så mycket tid på att skriva den visar att du verkligen vill ha det.

Lycka Till

MVH Henning360

Väldigt fin och utvecklad ansökan. Hoppas någon staff ansvarig ser den snart och att det går bra.

Lycka till

Håller med elburrito varit med om flertal gånger att du går ooc ingame väldigt ofta och andra regel brott. så får faktiskt hålla med Elburrito där, men annars bra skrivit :)

Tillbaka