Accepterad Magick Mike | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Magick Mike

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
40
Användarnamn: Magick Mike

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Hur gammal är du? 14 fyller 15 i januari.

Vad heter du på discord? Magick Mike#1533

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela dagen och hela natten typ, är dock på semester nu men kommer hem på lördag så då blir det överdrivet mycket spelande på fantastiska multistaden.

Varför ska just du bli servervakt? För jag ser mycket folk som gör fel och jag vill kunna göra något åt det och göra så att servern blir bättre. Jag tror jag hade varit en bra servervakt för jag ser så mycket fel varje dag och jag vill göra något åt det och inte bara sitta och titta på. Jag tror också jag hade varit bra för att jag är väldigt aktiv och vill verkligen göra servern bättre. Jag tycker också jag är ganska opartisk och kommer bli helt opartisk som servervakt. Är även väldigt aktiv och vill jobba mig upp och kanske få ännu högre rang eftersom jag tycker den här servern är otroligt bra och rolig! Anledningen till att jag vill jobba mig upp ännu högre är för att hjälpa servern så mycket jag bara kan. Vill även underlätta staffs arbete genom att kicka/säga till folk som gör fel så inte staffs ska behöva lägga ner sin tid på sånt smått.

Varför vill du bli servervakt? Så jag kan göra servern till en bättre plats och minska antalet som failrpar och sådant och så jag och mina kompisar kan ha bättre rp och slippa alla dåliga rpare. Jag vill också kunna hjälpa folk som har spawnat helt konstigt och tpa dem till stan igen. Jag vill kunna kicka folk som gör helt fel för att visa att dem inte ska göra om det och bara göra servern till en allmänt bättre och lugnare plats.
Jag har varit SV innan men blev av med det på grund av ett misstag jag begick som jag inte visste om men jag kommer såklart inte göra sådana misstag igen. Jag vill även testa på det igen och göra ett riktigt bra jobb och i framtiden kanske försöka mig på att bli support. Jag tror att om ni ger mig en chans till så kommer ni inte bli besvikna och ni vet att jag ångrar misstaget jag gjorde väldigt mycket och jag vill verkligen fortsätta hjälpa denna servern att bli så bra det bara går. Tycker att multistaden är en riktigt bra server med ett fantastiskt community med alla olika sorters människor.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag har spelat på multistaden ett bra tag nu men whitelist var det första jag skaffade.

Har du varit bannad på serven förut? Ja tyvärr har jag det men allt sådant är löst nu och har inte gjort om något som jag blivit bannad för eftersom jag verkligen tog åt mig och vet vad som är fel att göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej eftersom multistaden är mycket bättre än alla andra servrar.

Tillbaka