Antagen tjotjod231d | Ansökan till Servervakt [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjotjod231d

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad heter du på discord? wikke0728

Vad är ditt Hex:ID 11000015b1cc721

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. främst på kvällarna då det är mest aktivitet då men även förmiddagar och efter midagar skulle säga från 15-02 på vecko dagar och helger lov så blir det mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat fivem sedan 2021 på denna surver men på två olika stem konton på grund av att ena blev hackat har över 3000 timmar på fivem men har inte spelat på ett tag och är tillbacka nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger står det men kan ej få in en bild vet ej varför med jag kan vissa er om det skulle behövas så kan jag lösa det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. skulle säga att det är som att vara en mindre roll av att vara staff men vi som är servervakter ska spela och rollspela helt som vanligt för att kunna kicka nån eller säga åt dom att det dom gör är ett regel brot och om det är groft så skickar vi det till en staff för att hjälpa dom vi är där för att underläta för staffsen att få så mycket att göra och att göra så det blir bra senarion skulle jag säga

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill underlätta för staffsen samt hjälpa dom och göra senerion som jag är med i och kan påvärka göra det så bra som möjligt till både partena så det blir roligare att rollspela för alla och inte bara för en.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja kan kicka folk utan andelding och få hybris och sånt och missbruka mina comands och göra regelbrot själv och förstår förkväneserna av det om det skulle hända

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd intervju!

Grattis!

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka