Accepterad magda | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

magda

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117904900/

Ditt Hex-ID: steam:110000145002c04

Vad är din discord tagg? pentakid7

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: Skärmbild (12).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga att ja o min vän lallade bakom sjukan på ett slarvigt sätt utan att ta hänsyn till reglerna, det var ett rätt beslut från staffsen att ge mig straffet och jag ångrar grovt vårt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min vän tjaffsar i sjukan vilket leder till att vi springer bakom byggnaden och riktar på varandra nära motorvägen, där min vän sedan skjuter mig och jag blir arg. Vi tänkte inte på konsekvenserna för vårt agerande och det var riktigt onödigt gjort av oss att göra det vi gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av staffsen att banna mig och jag förstår varför det blev så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad tidigare när jag började spela i Unive pga olika slarv brott samt en fear Rp som tog plats nyligen pga olika omständigheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lalla med vänner och tänka för stunden, utan ta hänsyn till serverns regler först o främst. Att sluta tänka för stunden och bara försöka ha kul hela tiden på ett dåligt sätt som bara förstör för andra i servern pga sitt beteende

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man behöver inte söka att ha kul på dumma sätt utan tänka noga på hur man har kul och beter sig runt andra och på allmänna platser. Detta kommer inte att ske igen och jag kommer bete mig på ett stabilt sätt framöver i alla situationer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka