Nekad maffe1 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maffe1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Gustafsson

Vad är ditt discord namn? maffe1

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gösta Lindberg 1992-01-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, korkad och skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gösta Lindström föddes den 12 januari 1992 och växte upp i en liten förort. Han är rolig, skön och lite korkad, och älskar att få folk att skratta, även om han ibland råkar göra tokiga misstag. Under åren har han haft olika korta jobb inom service och småjobb, och hans vänner beskriver honom som omtänksam men klumpig – någon man gärna hänger med när man vill ha roligt. Gösta drömmer om att hitta ett jobb eller en sysselsättning där han kan fortsätta sprida glädje och samtidigt få en stabil inkomst. På lång sikt vill han starta något eget, kanske en liten restaurang, foodtruck eller nöjesrelaterad verksamhet. Han vill knyta fler kontakter i staden, ha kul på vägen och samtidigt hitta något han verkligen kan vara stolt över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med humor, glädje och en lättsam stämning till serverns RP. Gösta är rolig, skön och ibland lite korkad, vilket skapar roliga och oförutsägbara situationer för andra spelare att reagera på. Jag vill engagera mig i interaktioner med andra, bidra till levande och dynamiska scenarier och göra att staden känns mer levande genom min karaktärs personlighet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte alltid försöker vinna själv i ett scenario, utan istället agerar på ett sätt som gör att situationen blir realistisk och rolig även för den andra spelaren. Det betyder att du kan låta motståndaren lyckas ibland, samarbeta med deras handlingar och acceptera konsekvenser, istället för att alltid försöka ta kontroll eller vinna. Syftet är att skapa bättre rollspel och mer dynamiska, trovärdiga scenarier där alla får en chans att glänsa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, tidigare har jag gjort små misstag i spelet, som att överdriva en situation eller inte helt följa ett scenario. När det hände fick jag feedback från andra spelare och insåg hur viktigt det är att respektera reglerna för att alla ska ha roligt. Jag lärde mig att alltid tänka på andra spelares upplevelse, följa serverns regler och anpassa mitt spel för att bidra till ett bra och rättvist RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på viktiga regler på servern inkluderar att alltid följa RP-principer, som att undvika RDM (slå eller döda utan anledning), VDM (använda fordon som vapen), COPBAIT, FearRP och Metagaming. Man ska respektera NLR (New Life Rule), Reaction RP och Powergaming, samt alltid agera med sunt förnuft och Social RP som grund.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en social och lättsam spelare som älskar att skapa roliga och oförutsägbara situationer i RP. Min karaktär, Gösta Lindström, är rolig, skön och lite korkad, vilket gör att jag kan bidra med humor och levande interaktioner som engagerar andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktär, hitta kreativa lösningar i scenarion och alltid bidra till en positiv och respektfull stämning på servern.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka