Nekad omar756 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar756

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? trn.music29

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Rahman och han är 54 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, rättvis, respektfull, lättsam, generös,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han hade inte den där trygga, självklara barndomen som många andra pratar om. Det var rörigt hemma och han fick ta ett större ansvar än ett barn egentligen ska behöva göra. Ibland kände han sig ensam även när det fanns människor runt omkring honom. Han lärde sig tidigt att bita ihop och inte visa för mycket hur han egentligen mådde. Det gjorde honom stark på ytan men inuti bar han länge på saker som aldrig riktigt fick plats. Samtidigt har just det format honom till en människa som verkligen förstår när någon annan har det svårt, han känner igen blicken hos den som kämpar i tystnad eftersom han själv har varit där, Idag är han 54 år och livet blev inte alls som han en gång tänkte sig. Han har jobbat med annat, gjort sitt bästa, försökt vara en bra människa trots att han inte alltid haft de bästa förutsättningarna. Men någonstans har det alltid funnits en tanke om att han vill göra mer, att han vill vara den som kliver fram när något händer. Att bli polis är inte en impuls utan något som vuxit fram under många år. Han vet att han inte är ung längre och att det kommer krävas mycket av honom, både fysiskt och mentalt, men han känner också att han aldrig varit mer säker på något. Han vill kunna stå där för andra på det sätt som han själv hade behövt när han var liten, och kanske är det just hans tuffa uppväxt som gör att han nu, vid 54 års ålder, faktiskt är mer redo än någonsin

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett lugnt och seriöst rollspel där jag faktiskt bryr mig om storyn och människorna runt omkring. Jag gillar att spela med känsla och låta saker ta tid istället för att stressa fram situationer. Jag vill skapa bra scenarion tillsammans med andra och bidra till en trygg och rolig stämning på servern där alla får utrymme att utveckla sina karaktärer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna utan för att skapa ett bra och realistiskt scenario. Det handlar inte om att alltid gå därifrån som “vinnare” utan om att göra det roligt och rättvist för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nope

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Suntförnuft, fearrp, Powergaming, c log, Meta gaming och NLR.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nopeeeeee

Nekad ansökan
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka