Accepterad MadMax21 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MadMax21

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140006011/

Ditt Hex-ID: 11000014651687b

Vad är din discord tagg? Whac#5010

Vem var det som bannade dig? Vet ej men det var någon staff

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-03 184835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för jag marknadesförde en annan server för jag var dum och jag är ledsen och vill gärna få en chans att komma tillbaka för det jag gjorde var dummt det vet jag och jag hoppas att ni kan förlåta och ta in mig igen för jag marknadsförde en annan server och var allmänt dum i mitt huvud den stunden och nu vill jag gott göra det med att komma tillbaka i top

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade i dc sen får jag ett meddelande av Mee6 att jag har blivit bannad från unive rps dc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig för jag var dum och gjorde dumma saker att marknadsföra en annan server men nu vill jag jätte mycket komma tillbaka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej aldrig innan förutom när jag inte hade en voice changer och fick 10 min ban för det annars inget annat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte vara så dum

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra såna här dumma saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Varför gjorde du detta när du vet att man ej får?

Varför gjorde du detta när du vet att man ej får?
vet ej då jag var ledsen och arg över en sak som jag var med om ingame och sen fick jag spel men förstår att man inte får och ångrar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka