Accepterad maddox | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maddox

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? maddox

Vad är ditt discord namn? erikvongrisch

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nils Andersson och kommer ifrån en liten stad utanför malmö. nils hade en svår uppväxt med att bli misshandlad ofta av hans pappa. nils var en problemunge som inte gillade skolan och sin familj. Nils flyttade till barnhem när han blev 12 och gjorde mycket trubbel. senare när han var 15 så flydde han till stockholm för att kunna leva som han vill. Nils har bott innan i valon, och tyckt om staden men känt av att det är väldigt mycket skjutningar där och vill ta sig därifrån. nils flyttade nyligen till unive och trivs väldigt bra där. hans intressen är att spela golf, fotboll och vara med vänner. nils gillar yrket polis och vill gärna bli det senare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med högrp nivå, roliga scenarion med folket kvittar vilka det är så vill jag alltid skapa roliga scenarion!
bidrar även med social rp. bidrar med en rolig, snäll karaktär som är vaken väldigt mycket

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela så att alla i scenariot vinner på de scenariot och att det inte ska bli ett skott scenario som bara ena skjuter och dödar den andra direkt. det innebär att man ska göra ett roligt scenario var båda vinner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag! detta är fivem regler. rösten du har ska matcha din karaktär som tillexempel du kanske it ska rpa som en gammal gubbe om du är 12 år och ljusröst. OOC är att man pratar ingame om till exempel man säger discord och allt sånt man snackar om saker utanför spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har spelat cirka 1 år nu och började på valon och spelat där i 7 månader sen har jag spelat mycket ortenwave, deverse, verse, smg testade jag. spelade även på avena och snöstaden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej asså bara att jag är mogen och håller mig till rp och inte spelar för makt, ingen shoot and loot ihäller

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka