Nekad maddox | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maddox

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Gubbligan

Vad är ditt discord namn? erikvongrisch

Ditt födelsedatum: 5 Mars 2008

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? aa har varit me ett gäng innan för väldigt länge sen tror de va på början av året då jag var med shottaz, rpade väldigt mycket under 3 raka månader p servern och lärde mig mycket bra rp som gäng kriminella under den tiden. vi i shottaz på den tiden sträva väldigt mycket för att ha bra rp nivå.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? jag, DSG, v199o, isbjörn, si2lent, jojje0909

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? ingen har kriminell rollen i servern

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? vi kommer att vara maffia gäng. Mitt gäng kommer satsa på en riktigt hög rpa nivå som folk inte har sätt på länge. vi kommer så klart satsa på att bli stora/ att vårt gäng ska växa me gäng medlemmar. om vi göra detta gäng bra och har en bra stabil rp nivå så kommer ni älska de.
vi kommer även att satsa på att vara ett gäng som inte skjuter hela tiden men som även tar möten med olika gäng så vi ej behöver skjuta vid varje Hör

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag har varit boss länge på massor olika servers. jag håller många möten i veckan för att se vad som hänt o hur vi ska kunna utveckla det dåliga. det menas med till exempel att om våra folk tar områden och blivit rånade där så kommer vi förbättra det genom ha mer folk dit när det tar områden och fixa allians med gäng å snacka så vi ej behöver ha massa problem.
jag kommer vara väldigt lugn under det hela men även ta tag i saker så som vad mina medlemmar gör bland annat.
om vissa i gänget håller på att hetsa mot folk vi har allians med eller bara allmänt och jag får höra på det så kommer jag att ta ett snack med dom för så håller vi inte på i mitt gäng. kommer göra så mitt gäng trivs i staden men även med varandra.
jag som Boss kommer hjälpa om de i mitt gäng behöver saker men de måste jobba för det ändå.

Vad är din vision med gänget? min vision är att vårt gäng vill ej skjuta så mycket och skapa massa vänner i staden o inte så många personer vi inte gillar. vi kommer alltid att sträva för att ha mycket makt med det menas, allianser och bra med saker. vi kommer ej gå för att råna folk för vi gillar ej hur dom ser ut t.ex. vi kommer bara att råna en person om de gjort något mot oss innan.
vi kommer även att ha väldigt hög rp nivå inom den kriminella rpn och sträva för att vara kända för att ha bra rp.
min vision och vicens vision är att kunna leda gänget så de ej gör fel men även kunna belöna de vi anser som gjort bäst i veckan, vi anser att ha ett system som "veckans anställd" det innebär att vi håller koll på vad folket i gänget gör o bidrar till sen kommer jag o ledningen i gänget diskutera vem vi tycker veckans anställd är så kommer vi belöna dom med till exempel 200 tusen. de gör så de i gänget strävar mer för att jobba bra o inte hålla på mot andra gäng.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? vi kommer bidra väldigt mycket me andra gäng o göra bra scenarion som i möten hålla möten med andra gäng o fixa bra scenarion rent allmänt. vi kommer även anställa 2 personer i månaden å om vi i ledningen ser vårt gäng skjuta mot andra gäng. hetsa på torget eller allmänt plats bara för det är "kul" så kommer vi ta åtgärder o fixa bra scenarion av detta med mycket bra rp nivå. vårt gäng kommer inte lita så mycket på andra men ändå tillräckligt mycket så vi fixar en bra relation med andra maffior. vi vill helst inte ha med andra typer av gäng men funkar om de oxå har en bra rp nivå

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka