Nekad madapasa::: | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madapasa:::

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ifhnjsiofghjdops90fuew08u023/

Ditt Hex-ID: 76561199027753671

Vad är din discord tagg? MadaPasa#8322

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff bannade mig troligen för att jag loggade och lootade döda kroppar, vilket bryter mot serverns regler. Det kan vara störande för andra spelare och skapa en dålig upplevelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt i ett scenario när jag loggade och lootade döda kroppar, och jag förstår nu att det var fel. Jag inser att det störde andra spelare och bröt mot reglerna. Jag ångrar verkligen mitt beteende och lovar att följa serverns regler i framtiden. Jag ber om ursäkt för det som hände och hoppas på en möjlighet att få spela igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nu varför jag blev bannad och jag anser inte att det var ett felaktigt beslut. Jag gjorde ett misstag när jag loggade och lootade döda kroppar, och jag inser att det bröt mot serverns regler och påverkade andra spelare negativt. Jag var mitt i en stressig situation och tänkte inte klart, men det är ingen ursäkt för mitt agerande. Jag ångrar verkligen det som hände och lovar att jag kommer att följa reglerna i framtiden. Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag kan vara en respektfull spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för att jag stormade ett gänghus utan att veta att det var ett.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att mitt beteende i den aktuella situationen var olämpligt, och jag ångrar verkligen att jag loggade och lootade döda kroppar. Om jag hade tänkt efter mer, hade jag förstått att det störde andra spelare och bröt mot serverns regler. Jag borde ha stannat i situationen, respekterat reglerna och varit mer uppmärksam på hur mitt agerande påverkade spelet för andra. Jag inser att det var ett misstag, och jag kommer definitivt att tänka på detta i framtiden och agera mer ansvarsfullt.

Jag hoppas på en chans att få spela på servern igen och lovar att följa alla regler framöver.

Tack för att ni tar er tid att läsa min förklaring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, efter bannen har jag verkligen reflekterat över mitt beteende och lärt mig mycket. Jag har förstått att det är viktigt att alltid vara medveten om serverns regler och tänka på hur mitt agerande påverkar andra spelare. Jag insåg att lootning av döda kroppar och att logga ut i en kritisk situation skapar en dålig upplevelse för andra och bryter mot spelets regler. Jag har också lärt mig att vara mer respektfull mot andra spelare och att alltid försöka vara ansvarsfull i mina handlingar. Jag kommer att göra mitt bästa för att följa reglerna framöver och visa att jag kan vara en bättre spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka