Antagen Madajao | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madajao

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: madajao

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker just själv att jag ska bli staff för att jag är en sån person som har tiden till detta arbete. Jag är en person som kan arbeta tillsammans i grupp och arbeta ensam. Jag är en mogen person som kan hantera ärenden professionellt. Jag som staff kommer att våga ta återgärder och ta konsekvenser. Som staff kommer jag att alltid ha en god och bra attityd i support med ett gott ommätande. Jag tycker också att jag just ska bli staff för att jag är mogen, trevlig och snäll mm. Jag kommer att nu börja satsa mera av min tid på staff arbete en att rpa och ska se till att försöka få till en ännu roligare och bra rp på denna underbara server. Som staff kommer jag alltid att engagera mig i allt och kommer att visa vad jag går för. Detta område som staff är jag speciellt kunnig på då jag har varit det innan och vet hur man arbetar tillsammans och ensam. Jag son staff kommer att visa att jag är aktiv och skicklig inom denna uppgift som staff. Jag skulle också säga att jag är den rätta för att jag kommer för hoppningsvis kunna leda denna server ännu ett steg närmare mot en ultimat rp server.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det mesta fungerar på denna server men jag vill bara se till att det saker som inte fungerar ska ta tags i. Jag kommer också att vilja engagera mig i polisens RP för jag tycker inte att dom håller en bra rp nivå som många andra på denna server och där brister det lite skulle jag säga. Sen sker det också saker som PWG och Suntförnuft osv som inte alltid fungerar som jag tycker det ska vara.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi i staff teamet ska alltid jobba i en grupp och alltid samarbeta och inte vara emot varandra. Vi ska kunna lösa problem tillsammans med att specca ännu mera en vad dom redan gör och att ta tag i mera saker. Staffsen tycker jag ska bli lite hårdare en vad dom redan är. Vi staffs ska agera skickligt och använda oss med bra metoder i våra ärenden.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt skulle jag säga är typ det viktigaste som staff. Det som är så viktigt med att agera professionellt är att man alltid har en bra ton mot alla och bemöter dom fint så dom ser att man har ett engagemang inom staff teamet. Som staff så ser ju alla dessa medlemmar upp till dig. Om du gör fel så kommer medlemmarna också att göra det som du gör och kommer tro att det är det rätta.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är en person som alltid har tid över till att kunna göra staff arbete. Jag kommer se till att jag får lite tid för rpn men mera såklart för staff arbetet. Jag brukar oftast vara aktiv på eftermidagen och kvällen nu under sommaren samt under nätterna.

Hur länge har du spelat på Unive? spelat i 1,5 år på unive men varit borta lite från servern ibland då jag har gjort lite dåliga val ibland.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Si, jag har varit staff 2 gånger innan på unive tror ja och 1 gång medlemskaps ansvarig innan då jag lärt mig mycket.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope faktiskt inte skulle bara vilja ha en chans men fattar om de ej går tack!

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka