Inaktuell MADAFAKA | Anmälan Ledning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MADAFAKA

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ditt namn: BABO.OG

Den du vill anmälas namn: Hedgehog krim ansvarig

Beskriv händelsen så utvecklat som du kan Hej jag fick en tagg i kriminell dcn av staffen ovan och han skrev hoppa support. Jag hoppar support med bra humör och är trevlig då bemöts jag inte fint direkt anklagas jag om att jag har campat utanför vendetta gång på gång så vill dom fälla mig för det i support jag förklarar tydligt att vi inte var på deras mark vilket man såg på clippet och hade inga avsikter på att campa. Vi skulle storma vendetta och väntade svar då vi gjorde en stormnings ansökan om det och dolde oss under tiden vilket man tydligen inte behöver göra enligt hedgehog det är bara att storma medans när scenariot var igång på natten så kontaktade jag andra staffs som sa att man behövde ha ett godkännande och dem påbörjade granskningen men fick inget svar har fortfarande inte ett svar så vi avbröt operationen. Och åkte därifrån lika fort för att inte bli upptäckta vi var där 1-3 minuter. Men ja det var det så jag satt nu i support och blev anklagad för camping hela tiden utan att höra på min version inte ens försöka förstå den dem ville bara ge mig krimvarning 2 inget annat oavsett hur fel detta är. Vi ville bara storma vendetta och ta scarface och hans vän i byggnaden och därför var vi 3 pers det behövdes inte mer det var mitt på natten. Jag tycker inte detta var bra alls jag hade verkligen haft förståelse för hedgehogs beslut men detta var inte alls bra han var allmänt otrevlig mutade mig mitt i allt och drog ut mig ur samtalet mitt i konversiationen utan ett hejdå eller beslut bara drog ut mig utan svar sen fick jag en krim varning. Det är ju inte så att jag förstår nåt eller hade kunnat bli bättre på utan förklaring eller beslut nej. Sen dödade vi scarface senare under natten när dem kom o hetsade då blev han inte så glad. Jag tror att scarface och hedgehog samarbetar för att få bort scarface krig och fiender vänner på discord ochså det behöver ju inte stämma men det är vad jag tror och vad jag tycker hade vart extremt viktigt att kolla. Tack för mig det var allt jag hade att säg bevis har hedgehog han har clippet och bevis på att det inte var campning finns i stormnings kanalen mmg där vi ansökte om stormning.

Bevismaterial (t.e.x Youtube klipp, Medal.tv, Printscreens som Gyazo) Hedgehog ville inte svara/prata eller skicka beviset han har clippet så det måste tas med honom men ett bevis som avgör stort finns i mmg stormnings kanal där vi ansökte om stormning. Men tycker att det borde tas åtgärder på detta som han gör på alla andra spelare

Senast ändrad:
Jag vet att det kanske inte var bra att göra anmälningen för att då kommer ju hedgehog och alibabas taxi perma specca mig o vela banna mig hela tiden. Jag tycker inte att det är så det ska vara för att nån inte gillar nåt tack för mig

Jag vet att det kanske inte var bra att göra anmälningen för att då kommer ju hedgehog och alibabas taxi perma specca mig o vela banna mig hela tiden. Jag tycker inte att det är så det ska vara för att nån inte gillar nåt tack för mig
Gör en staff anmälan* Då detta är en anmälan på kriminella endast.

Tillbaka