Nekad MacroM92 | Medlem ansökning ( Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MacroM92

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? khian

Vad är ditt discord namn? MacroM92#2621

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammad Rama och är 20 år gammal och flyttade till Unive när han var 8. Mohammad hade en bra uppväxt förutom att han hängde med lite fel människor. Mohammad hängde med folk som gjorde kriminella handlingar. När Mohammad var 12 år gammal så var det hans första gång han blev tagen av polisen pågrund av snatteri i en liten mack utanför staden Unive. Mohammads mamma blev väldigt besviken på honom medans hans pappa inte brydde sig för att han inte brydde sig om Mohammad utan bara brydde sig om sina pengar så han kunde köpa sin sprit. Mohammads pappa var inte den bästa i världen men han gjorde aldrig något illa mot Mohammad eftersom att han i alla fall ville försöka vara en bra pappa. När Mohammad var 15 år så fick han sitta ungdomsanstalt eftersom att han hade gått runt med en pistol för att han skulle ha fått 200k för att skjuta en av hans vänners fiende. Mohamamd han som tur inte avsluta sin uppgift utan fick istället sitta i ungdomsanstalt. När Mohammad väl var 18 år gammal så blev han släppt från ungdomsanstalten. Nu är Mohammad 20 år gammal och försöker leva ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst RP:ande och scenarion som kommer vara roliga och intressanta för alla parter som är inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid vinna scenarion

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare spelat på servern för ungefär 6 månader sedan och jag saknade servern ganska mycket så jag bestämde mig för att återkomma.

Nekad, Utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka