Vad är ditt namn i verkligheten? Khian
Vad heter du på discord? MacroM92#2621
Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. jag går i skolan från 8:30-15:00 fast är inte hemma förens 16:00 ungefär. när jag kommer hem så äter jag eller så går jag direkt upp och spelar. Dagligen spelar jag väl 4-5 timmar+ på vardagar fast på helger så är det på dagen och typ hela natten så ungefär 7+ timmar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 4-5 ungefär.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23-25 (ominstallerar fivem så vet inte exakt men det är nåt där mellan) jag har många bans för att tidigare så lallade jag fett mycket för jag inte visste hur man rpa och mina vänner trusta mig och jag gick och slog allt och alla.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att vara en karaktär fast typ hålla lite koll på vad spelare gör så de inte bryter regler eller lallar. För om spelare gör de från en sv rätten till att sparka dem eller en liten sv ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag tycker att jag ser många lallare och när jag skriver en report/help så svarar ingen så lallarna bara drar. Därför vill jag bli sv eftersom jag är biträdande chef på vainor så ser jag många lallare som jag då kan sparka eller en liten sv ban.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag använder t.ex /revive när jag dött i ett skott scenario eller slagsmål och detta påverkar den andra parten som är med i scenariot för att jag kommer i såna fall hoppa på dem igen så de kanske dör.
Vad heter du på discord? MacroM92#2621
Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. jag går i skolan från 8:30-15:00 fast är inte hemma förens 16:00 ungefär. när jag kommer hem så äter jag eller så går jag direkt upp och spelar. Dagligen spelar jag väl 4-5 timmar+ på vardagar fast på helger så är det på dagen och typ hela natten så ungefär 7+ timmar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 4-5 ungefär.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23-25 (ominstallerar fivem så vet inte exakt men det är nåt där mellan) jag har många bans för att tidigare så lallade jag fett mycket för jag inte visste hur man rpa och mina vänner trusta mig och jag gick och slog allt och alla.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att vara en karaktär fast typ hålla lite koll på vad spelare gör så de inte bryter regler eller lallar. För om spelare gör de från en sv rätten till att sparka dem eller en liten sv ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag tycker att jag ser många lallare och när jag skriver en report/help så svarar ingen så lallarna bara drar. Därför vill jag bli sv eftersom jag är biträdande chef på vainor så ser jag många lallare som jag då kan sparka eller en liten sv ban.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag använder t.ex /revive när jag dött i ett skott scenario eller slagsmål och detta påverkar den andra parten som är med i scenariot för att jag kommer i såna fall hoppa på dem igen så de kanske dör.