Inaktuell Macky | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macky

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Macky, vågar ej skriva mitt irl då jag blivit doxad innan och att alla kommer se här. men kan säga privat.

Ditt discordnamn: Macky#4183

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? Varför ska jag bli staff: Jag är en mogen människa som vågar ta beslut. Jag har nu varit i unive i ett riktigt bra tag och allt jag kan säga med det är att jag vet exakt hur en staff ska vara. För att klara av att vara staff behöver man vara dessutom väldigt källkritisk när det gäller spelare som ber om ress utan klipp. Jag har märkt att många har fått ress när de inte ska ha det. Jag vill underlätta för servern genom att jag är här i staff teamet. Jag vill även underlätta philip320 arbete. Jag vet att jag är grym inom staff relaterade specifikationer men jag har en grej som har förstört för mig i unive o det är min historik. Jag vet om hur det är med min historik Philip320 men allt jag ber om är en chans att bli staff igen. Jag har ingen känsla för rp längre. Jag vill jobba och hjälpa till. Jag vet att jag är grym inom staff relaterade jobb men jag vill lära mig ännu mer och hjälpa till ännu mer. Med allt jag kan och jag lovar dig philip320 jag har bettet mig med mitt rp och allt sådant. Allt jag ber om är en sista chans att bevisa mig för dig.
Det finns även lite problem i servern med rpen. Vissa beter sig inte och vissa går emot många regelbrott fast får ingen åtgärd. Jag är en staff som är neutral mot allt. Även om det är min vän och han går emot regelbrott så kommer jag att våga ta åtgärder. Vissa i staff teamet har jag märkt när en ex ”känd” spelare går emot regelbrott så tar ingen staff åtgärd mot den personen och det skapar orättvisa i servern. Jag kommer behandla alla lika och vara neutral oavsett vad. Jag brinner för unive jag älskar unive, allt jag vill göra just nu är att hjälpa servern på alla möjliga sätt för jag vet om att jag kan göra skillnad på servern till en positiv nivå.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:30-23:00

Tisdag: 17:00-00:00

Onsdag: 14:40-00:30

Torsdag: 15:50-00:00

Fredag: 14:30-02:00

Lördag: 11:00-03:00

Söndag: 11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? I ca 2 år men hade ett annat konto med mitt irl namn på dc och forumet som är raderat

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag kan blandannat alla kommandon, jag vet exakt hur man använder sql och logs, jag vet hur jag ska vara under support ärenden, jag vet hur jag använder mig av forumet, jag kan i princip allt med tanke på att jag även varit staff på unive innan och ägt en server innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd på allt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka