Inaktuell Mackis60 | Ansökan till Staff [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blixten1

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ditt discordnamn: Blixten

Ange ditt födelsedatum 20 November 2011

Varför ska just du bli staff? o varför just jag ska bli Staff är för att jag tycker det är för mycket lallande på serven just nu, Mycket folk som inte spelar för motparten, VDMar RDMar osv och jag vill få bort de och ha seriösa o mogna spelare in på serven, och så de gör bra scenarion osv. Jag är också Aktiv och kommer kunna ta report, support osv väldigt ofta.
Plus är FD så har mycket erfarenhet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att man ska spela för motparten för just nu så e de många kriminella som ska alltid vinna scenarions och polisen ska alltid förlora för kriminella vill inte förlora ett scenario. De måste fixas

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man samarbetar och gör de tillsammans, Vi får bort lallare och lägger till seriösa mogna spelare som spelar för motparten och vill ha kul när de rpar o inte spelar för att vinna allt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man gör sitt arbete, tex ser man en person sitta i väntrum och man kan ta de så ska man ta de, oavsett vad, sitter någon där ska man dra de, hjälpa de så de får hjälp o känner sig att de trivs på servern och att vi staffs finns där för de ifall de e något du behöver hjälp med.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndagar: från 17 - 22/23
Tis: Har träning med från 21- 23
Ons: Har träning med från 21- 23
Tors: 16- 23
Fre : 17 - 00
Lör: 12/13 - 00
Sön: Har träning med från 14 - 18 Sen har ja träning så 21 - 23
och så börjar de om.
RP tar man när de inte så mycket som händer i serven.

Hur länge har du spelat på Unive? Gick med Dcn, 27 sep 2022 men har spelat på serven i ett tag men blev medlem för ca 4-5 dagar sen. Har kört innan

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag är FD Mod på Fjällen RP som var ganska stor men har låg spelar bas nu men ja var FD staff där men ja lämna för de var för lalligt o Unive Har bra staff o annat så ja väljer att sattsa här. Plus så är ja FD staff här

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Har varit de på Fjällen RP och de e ganska tråkiga för mig så vill testa på något nytt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka