Accepterad MACKI | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackirp

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096359895/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Mesa Moreno

Vad är ditt discord namn? macki#7388

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus Eriksson och är från Sverige och växte upp i ett fattigt område med sina kompisar och familj. Han har alltid haft det svårt med pengar o så. Han har aldrig liksom gjort nåt kriminellt. Men om han behöver göra nåt kriminellt för pengar. Så gör han det. Annars so jobbar han med postnord. Han är en vänlig person och lyssnar ofta på vad du säger. Han har ingen bil. Han hänger ofta med sina kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra till bra rp, jag tar rp på seriöst allvar. Jag har bra erfarenheter med rp. Jag har kört på andra servrar och vet mycket om Roleplay. Jag är väldigt aktiv när jag spelar fivem. Och jag tror jag kan bidra till bra scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL på denna server för att den är väldigt aktiv och det är många som spelar på den. Jag tycker att den här servern är nog den största i Sverige och om jag blir wl så kan jag utveckla min rp.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig och jag provade på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ta det seriöst och bidra till bra rp och bra scenarion. och så vill jag ha roligt med rp.n

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope spelade på en engelsk men spelar numera på den här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka