Accepterad Macken | Ban överklagan [andrejlow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? andrej*low

Hur lång tid var din ban? 48timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/919317832955723776/1017503962057936966/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att andrej*low valde att banna mig för att jag powergamade genom att inte rpa på skadorna när jag krockade in i en bil utan att rpa vilket var riktigt dumt vilket jag ångrar grovt och detta kommer inte att ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare alvinnnn var ute i grove street och chillade och då kom vi till en korsning och jag åkte i typ 300km/h sedan så mitt i korsningen så är det en bil som står där och jag låg i 300km/h och jag hade inte tid för att bromsa vilket ledde till att jag krockade in i den bilen. Efter att jag hade krockat in i bilen i ungefär 300km/h så valde jag att inte rpa på skadorna vilket var riktigt dumt gjort utav mig och jag ångrar det grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart ingen felaktig ban då det var jag som gjorde felet genom att inte rpa på skadorna när jag krockade in i en annan bil i 300km/h vilket jag ångrar grovt och detta kommer inte att hände igen. Jag har också verkligen lärt mig efter denna bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta bans är ifrån när jag var ny till rp men min senaste ban var powergaming och då så krockade en kille in i min bil på piren och jag krockade tillbaka i honom vilket ledde till att vi bara krockade in i varandra. Utav den bannen så lärde jag mig att inte krocka in i andra bilar utan en vettig anledning samt utan att rpa på skadorna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort det bättre genom att följa regeln powergaming och rpa på skadorna efter en krock i 300km/h istället för att bara åka därifrån som om att ingenting hade hänt vilket var riktigt dåligt gjort ifrån min sida och det kommer inte att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att oavsett vad så ska man alltid rpa på skadorna efter en t.e.x bilkrock vilket inte jag gjorde och jag ångrar mig verkligen och detta kommer inte att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka