Nekad Macke3 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macke3

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
15
Användarnamn: Macke3

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? LMCM004#1156

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är väldigt aktiv på servern, så de kan va allt mellan typ 10 på morgonen till kanske 6 på natten. Jag skojar inte ens, men det kan variera jättemycket, ibland blir de 12 timmar sträck och ibland 20 timmar liksom vem vet

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag förtjänar servervakt eftersom jag spelat ett j*vla bra tag på servern och jag kan reglerna som en gud asså. Det händer ganska ofta att jag ser folk som gör saker som en servervakt kan ta tag i, jag ser också ofta saker som en admin bör ta hand om men de skickar jag bara in till admin så de blir löst. Jag tror att Macke Walla som servervakt hade hjälpt en del. Sist men inte minst är jag som sagt VÄLDIGT aktiv på multistaden

Varför vill du bli servervakt? För som sagt ser jag ofta folk bryter mot småregler vilket jag då som servervakt kan ta hand om, jag vill liksom hjälpa servern och de känns också som det nuvarande staff-teamet har mycket att göra så de hade varit kul o avlasta dem lite. De händer ju en del gånger att man ser folk som gör lite fel och man vill bara göra nåt åt det eftersom de ibland inte är värt att skicka in till staffs, då hade de liksom varit gött o kanske ge dem en muntlig varning eller kick så de förbättrar sig. De händer ju också väldigt ofta att bärgaren och gatorna är fulla me bilar så att avlasta servern på lite plats är ju aldrig fel ;D

Är du whitelistad på serven? Jajemen, de är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Jag har varit black listad och så har jag varit bannad tre gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara multistaden

Senast ändrad:
Hej! Kul att du vill blir servervakt! Men vad jag förstått så har du varit bannad tidigare?

Pontus

Ja det var jag som blev bannad men varför ska min ban avgöra om jag ska bli SV eller inte

Du har massvis med bans och du säger att du ej blivit bannad? samt en blacklist...

Jag anser att du har alldeles för mycket bans samt en blacklist och därför anser inte jag dig lämplig som SV just nu. Kom med en ny ansökan om ett tag för att se ifall situationen har förbättrat sig! :)

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka