Nekad Mackan_Diff | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan_Diff

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199002367203/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? NoJz#9866

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2004

Berätta om din karaktär. Noah Becks föredetta invånare i unive staden men blev krimenel så han blev tvungen att flytta bort från samhället ett tag. Men nu är han tillbaka och vill börja om på nytt. Noah är medel åldrig vuxen man som vill glömma bort sitt förflutna och börja om på nytt. Hans intressen är bilar men även att skapa vänner. Noah kommer att försöka få krimenell att ändra på sig för han vet hur det är att vara i den situationen men som sakt går det inte alltid som han vill. Men Noah hoppas även att den nya personen han håller på att bli inte kommer att dras tillbaka till dem krimenella ställena

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Som sakt har jag varit medlem förut men tyvär förlorade jag det medlemskapet i ett tag på grund av saker som behövdes göra irl men nu är jag tillbaka och kommer att bidra med en rolig stämning och förhoppnings viss skapa många vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer som sakt att bidra med glädje till folket som spelar men har tänkt på att börja om på nytt från förut då jag var krimenell på unive. Så utan att jag ska försöka sprida en bra stäming för till alla som spelar vill jag även bidra med den nya personen jag ska bygga upp i det härliga unive samhället

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario man hamnar i

Hur hittade du Unive? Jag spelade det för inte alldeles för länge sen och vill nu börja igen då jag har mer tid för att spela spel.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka