Nekad Mackan_Diff | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan_Diff

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002367203/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:521050737

Vad är din discord tagg? NoJz#9866

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Ludde.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick igenom en dörr som var stängd men öppen i fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 till grabbar satt inne i fängelset och vi hade nyligen bråkat med personalen på fängelset så dem tasrar oss och sätter in oss i en cell. Efter en stund så hjälper en personal oss ut från våra celler men dörren fungarade tydligen inte hos min vän så som satt i en annan cell. Så jag valde då att gå igenom dörren genom en emote eftersom han skulle egentligen inte behöva sitta inne i den cellen. Sen då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att man kan se på det från båda hållen. Jag borde verkligen inte ha emote abusat för att få ut han ur cellen men dock så gjorde jag det för att egentligen enligt rp så skulle ju han vara ute. Så jag ser det på att det var mitt fel ja men ändå måste man förstå jag gjorde det pågrund av bugg vilket man it ska rpa på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev sedan bannad för men en ett halvår sen och tror det var för att jag döda något på ett dåligt ställe eller något. Men jag har lärt mig sen dess att alltid kunna rpa med en bra Rp och på en hög level. Då jag har varit både boss för ett gäng och nu vice boss.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit /repoprt att han inte kunde komma ut så någon kan dra ut han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid skriva /report vid buggar och inte försöka göra något åt det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka