Accepterad Mackan_Diff | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan_Diff

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002367203/

Ditt Hex-ID: 11000013e1d34e3

Vad är din discord tagg? NoJz#9866

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 14.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte betede mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vad vid piren och bråkade med visa grabbar jag inte borde ha gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sakt jag vet att jag har gjort fel. Jag borde inte bråka med folk som jag inte har en anledning eftersom det gör min rp helt orimlig men även förstör det servern. Mitt syfte var aldrig att förstöra men mitt betende måste ha låtit det gått snett. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och ber om att få en ny chans där jag kan motbevis mina misstag. För i slutet av dagen vill jag bara spela och ha det kul med en hög RP nivå. Som sakt vet jag att jag har gjort många misstag jag inte kan ta tillbaka men till nästa gång skulle jag gärna vilja ha mer av en varning när någon upptäcker att jag inte beter mig. Men som sakt just nu är det ända jag gör är att be om ursäkt för det jag har gjort och lovar att jag har lärt mig av mina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns som sakt inte mina gamla bans för jag livde i unive servern för väldigt länge sen och kom nyss tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat gjort annerlunda. Jag har lärt mig nu att bråka och starta konfllikter är inte vad man bör starta bara för man är kriminell. Jag ska börja bete mig mer som jag gjorde innan jag blev kriminell men bara ha mina side hustlers som man kan ha då man är kriminell. Som sakt ber jag om ursäkt och hoppas verkligen på en ny chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer som sakt inte ändra på min rp bara för jag är kriminell jag kommer vara detsamma som jag var innan för då var allt bra. Men bara ha mina sidehustles på sidan om. Jag har lärt mig nu att det jag gjorde innan var inte den rp som jag egentligen ville göra. SÅ förlåt!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej jag undrar bara om det är San som måste svara på denna ban överklagan eller om vem som helst kan. Men om jag skulle bli Accepterad skulle jag gärna vilja få en förklaring på vad jag borde tänka på mera så jag verkligen kan förbättra mitt RP så mycket som möjligt för det är verkligen det jag vill göra. Men även om jag blir Nekad skulle jag vilja få reda på vad jag kan förbättra. Mvh Nojz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka