Dubbelpost younes10 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Ditt discord namn: smartelm1589

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad för typ av beslut gäller det? krim roll och test medlem där jag fear rpa och pratade fullt mot en person som hade vapen mot mitt huvud

Vem/vilka tog beslutet? Vit.hjarta

Varför tror du själv att beslutet togs? jag beteede mig dåligt jag fear a inte för mitt liv utan jag stog och skrattade och sa kärring i /Me och med min mun vilket var fel jag ångar detta verklligen men jag gillar inte när folk ska vara så jobbiga jag gjorde allt rätt förutom en sak och ja det var verkligen dumt av mig jag ångrar allt och alla har sina anl men jag ska inte skylla på det så om jag ens har en ny chans med krimrollen och test rollene så skulle jag gärna ta den men som sakt upp till staff teamet förlåt för mitt misstag

Hur är beslutet felaktigt? skulle inte säga att det är ett felaktigt beslut men jag hade mina anledningar till att fear rpa och det var en stark anl sa ooc att jag måste sova gör det snabbare han svarade ok det löser vi han sitter en timme mer med mig så jag blev redsen och arg så jag bara fick blackout i mitt huvud måde så dåligt jag fattade inte ens mitt misstag men jag har verkligen lärt mig och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag förstörde er rp i servern och jag hoppas att jag kan få en ny chans eller få rollerna tilbaka om det ens går men upp till staff teamet respket till alla ni som kämpar hårt kärlek till hela staffteamet

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har den men har visat vit.hjärta men kan ej få in bilden här vet ej varför

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

de är bara min krimroll som jag vill ha en ny chans med jag har redan skaffat test medleme och jag har lärt mig av mina fel och läst egenom alla krim reglern och serverns regler och detta ska inte upprepas om jag lyckas få en ny chans inom krim rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka