Nekad MackaN1111 | Whitelist ansökning [Minierkan, Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MackaN1111

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363605460/

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? MackaN#3846

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hazze Larsson och är 30 år gammal. Min karaktär är väldigt trevlig och glad mot nya människor och intresserad att lära känna nytt folk. Min karaktär har dock lite nackdelar så som en ganska kort stubin, t.e.x om någon kaxar utan anledning eller så då sätter min karaktär ner foten direkt och säger ifrån. Min karaktär gillar bilar och att vara med familj och vänner. Min karaktär gillar även att boxas och att åka MC. Min karaktär passar därför väldigt bra in på just denna server.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att just jag ska bli whitelistad därför att jag vill höja rp nivån när det väl blir whitelist och jag tycker att jag har bra erfarenhet inom whitelist och har även ägt egna servrar och vet därför en hel del. Jag tror jag kan skapa mycket roliga scenarion om jag blir whitelistad och ha en väldigt härlig tid. Jag har som sagt 1400h på fivem och har därför en hel del erfarenhet från tidigare servar hur man rpar på bästa möjliga sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att denna server verkar vettig och jag ser potential i denna server. Ni har en bra server med bra scripts, staffs, jobb etc.

Hur många timmar har du på FiveM? 14000h

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner och rekommendationer

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället och jag tänker lägga tid på just denna.

Asså, jag skulle velat att du skrev mer på Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? , men du går vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka