Nekad Mackan Me1ster | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Mackan Me1ster^#4443

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2004

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? För att jag vill alltså svara på whitelist ansökningar och ta muntlig whitelistintervju i bra tid så att fler folk kan bli whitelistade på multistaden. Jag skulle inte rpa hela tiden utan också vara i discorden och forumet och svara på whitelist ansökningar och intervjuer. Jag är social och tycker om att prata med andra personer, kunna ge dem råd och tips om servern och hur dem ska rpa osv. Är trevlig så tror att jag skulle bli en perfekt whitelist ansvarig på denna server! Jag skulle vara väldigt aktiv och svara så snabbt som möjligt på whitelist ansökningar och ta mycket intervjuer på discorden. Vill få in mer seriösa rpa spelare som verkligen vill den här servern nånting bra! Det är jätte viktigt tycker jag iallafall!

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För att jag är en väldigt trevlig kille som är väldigt social, jag gillar att vara hjälpsam och har koll på alla regler. Jag kan alla utan till. Som sagt är väldigt kunnig på regler osv. Jag vill hjälpa servern på bästa sättet och avlasta staffs och WL-Ansvariga så att dem kan vila och ta det lugnt. Är kunnig på rp osv och som sagt jag är en trevlig och social kille på 16 år. Är alltid trevlig oavsett hur bemötandet är från andra parterna. Kan skapa vänlig kontakt väldigt lät och brukar ge ett bra först intryck till andra personer! Jag läser väldigt noga igenom ansökningar och lyssnar noga på inervjuer så man verkligen får med vad dem har skrivit eller säger! Förresten jag har skriv och läs dyslexi.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha ett trevligt bemötande och vara schysst mot andra.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? Jag vill hjälpa så många som möjligt på Multistaden, med rp och folk som gör små fel att dem ska få en andra chans Jag tror att detta kan ge en bättre effekt och göra att personen blir motiverad att verkligen försöka rpa istället

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Att dem ska ha högre rp nivå för whitelistade jobb och vilja bidra till att multistaden blir en roligare plats och seriös för rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag har hem undervisning så kommer att kolla whitelist ansökningar jätte ofta varje timma

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är hemma inprecipt hela tiden och på loven så är jag hemma pga att mina föräldrar är rädd för corona osv

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har läs och skriv dyslexi

Tillbaka