Accepterad machu | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

machu

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Machuuuu

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Vinter

Vad är ditt discord namn? Machu#3031

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chrippa han är en ganska spontan och lojal karaktär, han är däremot varken dum eller smart. Han är ofta väldigt försiktig med det han säger och gör men kan ofta även bjuda lite för mycket på sig själv. Chrippa även kallad chrippa da kofot kommer från en familj i Stockholm. En väldigt medelmåttig familj. Han har alltid haft det bra och hans föräldrar har uppfostrat honom ordentligt. Chrippa gick ut med alla A i skolan och gick ett universitet här i Stockholm. Hans föräldrar har alltid varit där för honom och därför är han där han är idag, en kille med pengar som hela tiden vill jobba för mer. Chrippa älskar att jobba, han kan jobba väldigt effektivt och ha en god ton med kunder och göra dom bekväma. Han vill jobba med vad som helst allt ifrån bilar till båtar. Chrippa har inte så mycket vänner i staden eftersom hans gamla vänner har flyttat och inte träffar honom längre men som sagt älskar han att bjuda på sig själv och han är säker på att när han lyckas få ett jobb kommer han direkt kunna skaffa massa vänner och bidra till jobbets förmögenhet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitelistad eftersom jag kan bidra till en trevlig och rolig miljö och bättre rp nivå servern, jag älskar att bjuda på mig själv och vara rolig och underhållande. Jag tror att den kombinationen passar ihop väldigt mycket med servern. Jag kommer även försöka vara mycket aktiv på servern och jobba för att den ska bli en bättre plats och hjälpa andra. Jag vill kunna leva upp till min karaktär och få andra att stanna på servern och ha kul och känna sig hemma.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Till störst del för att jag vill kunna utbilda mig vidare till nya jobb och bidra till servern och spelarna. Till exempel jobba på jobben som behöver fler anställda så att andra ska kunna få hjälp så snabbt som möjligt. Även tycker jag denna server är väldigt unik och det finns hela tiden saker man kan göra och sen blir aldrig tråkig. Blir jag whitelistad har jag massa val att välja mellan och kan fördjupa mig mer i jobbvärlden. Det är också väldigt skönt att veta att man hjälper till i samhället och gör något alla blir nyttade utav.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den igenom att flera kompisar spelade på servern och rekommenderade den starkt. Ända sen dess har jag varit fast

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jobba som de som behövs till exempel på marja Lisas bil affär. Många väntar väldigt länge på att få hjälp och jag tror att jag kan ta en plats där och hjälpa till. Jag skulle även kunna tänka mig jobba som mycket annat också, som sagt gillar min kille pengar och att hjälpa andra. Jag kommer alltid att utveckla mig inom RP också om jag får chansen att testa på nytt och göra saker som jag inte brukar göra. Jag lär mig snabbare genom att hjälpa andra på vägen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för tillfället endast denna. Jag har kompisar som spelar snöstaden men den känns inte som att den är på samma nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka