Accepterad machu | Medlem ansökning(k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

machu

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? machuuz

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2006

Berätta om din karaktär. Har spelat på Unive nu sen 2021. Kommer nu tillbaka från en väldigt onödig ban ifrån mig för 1 månad sen. Har 3 primära karaktärer, Chrippa Wallander, Alejandro och Chrippa Wallander som många nog känner till. Just nu kommer jag lira på Walter Eriksson som är inspirerad av polisen från 112 aina. Walter Eriksson en polis på 40 år som klättrat fort upp bland de olika rollerna och befattningarna inom polisen, cirka 12 års erfarenhet vid detta lag och haft befattningar upp mot polisöverindentent och EC inom flera olika områden. Hans största passion är att chilla i fikarummet på station, där han dessutom haft ansvaret i många år. Hans kondition må vara sisådär, därför blir de många pass på fikarummet och inne på station. Walter är väl igenkänd och hänger mycket inom FRI men också bland aspiranterna då han trivs bra där. Även fast han väger cirka 110 pannor så står han stabilt på benen och är delaktig i FRI vilket är specialenheten under NI. Han är en härlig typ som får många att skratta, mat och socker ligger på topplistan för prioritet under dagen vilket tycks om lite sisådär från omgivningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? RP är något jag hållit på med länge nu som sagt, något jag även gjort content under flera år inom. Har varit en av Unives större streamers under 2022 och varit relativt känd för den RP nivå jag håller. Jag är typen somm håller de mest utdragna scenariona ni kan specca (speciellt under krim), tar någon mig i att dra ut ett scenario mer så blir jag förvånad, tror fortfarande jag kan hålla #1 på det. Jag föredrar helt enkelt det sociala, att skjuta har aldrig intresserat mig. Utan jag är en snubbe som älskar ideer och älskar att förmedla och få igenom mina ideer. Mitt huvud står aldrig stilla, vilket gör att de blir sjukt kul att rpa runt mig. Jag blev av med medlemskapet nu under tiden jag var sjuk och låg inne på sjukhuset, hade ingen möjlighet att direkt spela och hela grejen med en testperiod blev problematiskt. Är frisk nu dock igen!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo, att man rpar för att båda ska ha de kul. Det är inte kul att ha ett scenario där vi åker och skjuter en person i huvudet sen sticker. Det handlar om att vi, gänget till exempel planerar en plan under en veckas tid, vi ser till att alla är med på det. Vi tar fram gåtor, ledtrådar och liknande till motparten för att hen ska lista ut vad som är på g. Vi gör det intressant för motparten och skapar en story bakom mordet. Att åka och mörda någon hej vilt är inget någon kommer ihåg. Genom att göra scenarion som sätter avtryck och får alla att komma ihåg så vet man att man har gjort ett scenario alla gillade att ta del av. Personligen så tycker jag det blir så mycket roligare och spännande att låta motparten ha kul, för det kräver större scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart. Jag personligen är på den nivån att jag endast spelar efter sunt förnuft, jag behöver inga riktlinjer som till exempel RDM, VDM, powergaming osv. Utan jag vill själv påstå att jag är så bekväm inom RPandet att jag kan leva mig in som om de vore riktiga livet. Jag känner panik på samma sätt ingame som jag gör IRL, jag gillar att sätta mig in i spelen jag spelar som om de vore Virtuell verklighet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, har rollspelat inom de flesta aspekterna, är erfaren inom kriminellt, polisen, samt helt vanligt civilt rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka