Accepterad machu | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

machu

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Vinter

Ange ditt födelsedatum 17 April 2006

Vad heter du på discord? Machu#3031

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alltså när det kommer till spelande är jag oftast väldigt aktiv, oavsett om jag inte spelar brukar jag sitta vid datorn. Jag spelar väldigt mycket förutom när jag har skola och träningar förstås men i normala fall kan jag spela mellan 15-16 ända till 22-23 på vardagar. På helgerna blir det allt ifrån 1-5 på natten beroende på vilket förälder jag befinner mig hos och hur länge jag orkar.

Hur länge har du spelat på Unive? Just på Unive har jag spelat runt 160 timmar och har därför ganska bra koll på communityn och allt runt om.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Meningen med servervakter är just att dom ska stötta supporten i deras arbete och hoppa in och hålla koll. Just eftersom denna server inte är full whitelist betyder det att den ständigt behöver övervakning och därför hoppar servervakter in och spelar stor roll för Unive. Men personligen vad jag skulle gjort är att stötta Unive och se till att servern är en bra plats där alla är välkomna och för att kunna göra detta kommer jag se till att folk som är bara ute efter att lalla eller förstöra inte kommer lyckas komma så långt. Jag kommer se till att vara en del och hjälpa till att hålla Unive så pass seriöst som det redan är. Men mera till vad jag kommer göra som servervakt, jo jag kommer bidra till en bättre miljö där jag kommer göra allt för att kunna minska antalet RDM och VDM fall men även många andra scenarion där folk bryter mot reglerna. Just eftersom jag jobbar på ett ställe där väldigt många folk kommer in händer det ofta väldigt mycket och som servervakt kommer jag se till att lugna ner det och kicka/ge varningar/banna folk som inte sköter sig. Jag har inte ett otroligt kort stubin och skulle därför ge varning i pms först o förbättrar dom inte sig så blir de kick och tillslut ban beroende på hur grovt det är, är de grovt är de ban på direkten som gäller såklart. Men just i mitt fall kommer väldigt många lallare in och dom kommer jag göra allt för att lyckas bli av med dom just eftersom de bara förstör för alla i omgivningen. Men i slutändan är ju servervakter där för att se till att folk uppför sig och inte förstör andras RP. Jag gör ju såklart det som är rätt i scenariot det är inte direkt så att jag kommer reviva alla så fort jag ser någon död, jag kommer spela som vanligt men hoppa in och underlätta situationer som jag ser.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Anledningen till att jag vill just bli servervakt på Unive är nog för att det här är liksom som mitt hem inom Fivem, det är här jag spelat mest och de är på Unive jag trivs. Jag gillar liksom hela iden Unive har och därför känner jag att ja vill tacka genom att visa min uppskattning och hjälpa till. Men även för att jag känner att det här är steget över whitelist och jag tycker det börjar bli dags för mig att testa på något nytt och bidra till spelarna och serverns RP nivå ytligare ett steg. Men jag vill inte bara bli servervakt för att jag känner att det är nästa steg utan jag vill också bli det för ja känner att det behövs ännu fler. Jag är ofta med om saker som bryter mot reglerna och behöver göras något åt men kanske inte går att reporta eftersom man är för seg med att kolla id men som servervakt underlättar det väldigt mycket samt att jag kan ta egna beslut om vad som är rätt och fel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jo mycket som jag har skrivit överst är hur jag kan bidra och vill bidra till servern för att den ska bli en bättre plats och alla ska känna sig hemma. Men jag tror definitivt i mig själv och mina kunskaper och jag anser att det är väldigt viktigt för att kunna ta rätt beslut om hur man ska gå till väga. Jag skulle vilja säga att jag är ganska mogen och därför kan också fatta rättvisa beslut som gynnar alla. Men jag tror jag kommer kunna bidra till Unive på de sättet att jag är 2 extra ögon utöver alla andra servervakter på servern och staffs o ju fler ögon desto mer ordning och reda, jag kommer ge ut konsekvenser till folk som spelar fel och förstör utifrån vad jag ser men även tror jag på mig själv så pass bra att med hjälp av servervakt kommer jag även kunna lära ut till folket och förklara på pms och igenom kicks när dom gör fel så dom förstår allvaret och vet hur dom ska bete sig nästa gång.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag förtjänar servervakt eftersom jag skulle säga att jag är väldigt seriös och relativt mogen. Jag själv tycker det är grunden till att kunna ta rätt beslut eftersom jag kan se saker utifrån väldigt många perspektiv och håll och på så sätt kan fatta rätt beslut. Men även vill jag ju bli servervakt för att jag uppskattar Unive väldigt mycket och jag tycker ni förtjänar betydligt mycket mer hjälp och därför känner jag att det är min tur att ta på mig jobbet. Men även vill jag själv det väldigt mycket för det underlättar mitt jobb väldigt mycket på Marja-Lisas som chef eftersom dagligen stöter jag på människor jag önskar jag kunde hjälpa och lära ut hur man gör rätt. Men även stöter jag på sjukt många lallare och folk som inte kan bete sig samt människor som bryter mot regler och därför är jag här och söker till servervakt för att dels kunna underlätta mina anställdas jobb väldigt mycket men också höja RP nivån enormt runt min omgivning. Jag söker till servervakt för allas bästa inte för att kunna ha mer makt och så vidare även tror jag att ja själv skulle lärt mig väldigt mycket på de och dagligen stöta på problem att lösa och lära mig nya saker så jag själv kan höja min RP nivå.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag känner att det är dags att bidra till servern ännu mer än vad jag redan gör. Whitelist bidrar till folk till exempel på de sättet att du gör folk tjänster inom jobbet. Men jag känner att det är dags att få ännu ett ansvar där jag ser till att servern hålls under kontroll och där jag gör allt för att förbättra folks stund på servern. Men även vill jag bli det eftersom jag är sjukt insatt i Marja-Lisa (mitt jobb) och vill höja och förbättra RP nivån ännu mer på stället och jag känner att vi är en bilfirma som får sjukt många kunder och det innebär också en del lall och folk som bryter mot reglerna. Tyvärr kan jag inte göra något över det nu förutom att reporta men hade jag varit servervakt hade jag kunnat lätta på situationen i egna händer och i värsta fall lämna över det till supports. Visst de kanske låter som en liten konstig förklaring varför jag vill bli servervakt men jag vill helt enkelt bli det för jag bryr mig om andra och vill alla andras bästa, jag vill att folk ska ha en bra tid på servern och känna sig hemma.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Just i Fivem skulle jag nog vilja påstå att det förmodligen inte är min starkaste sida just eftersom jag aldrig har försökt mig på att vara en staff eller hålla på med kommandon just i fivem. Men snackar vi generellt skulle jag säga väldigt bra, jag har ägt ett flertal servrar i olika spel samt hostat och developat saker helt själv och lagt ner massa tid. Jag skulle säga att jag har det väldigt enkelt för kommando relaterade saker och lär mig snabbt eftersom det är väldigt intressant och jag vet vad alla olika kommandon innebär bara inte hur de fungerar just i fivem.

Är du whitelistad på serven? Ja absolut, whitelist är en sak jag anser väldigt viktig på servern. Enligt mig visar det att du är redo att ta servern seriöst och börja RPa.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, tyvärr har jag varit de i 2 olika tillfällen. Första tillfället var när jag var väldigt väldigt ny till servern asså typ första eller andra dagen. Jag blev då bannad för OOC och eftersom jag inte förstod hur allvarlig servern var visste jag inte bättre. Men direkt efter den bannen studerade jag reglerna och kort efter det blev jag unbannad. Andra tillfället var lite mer komplicerat, då hade jag kanske spelat på servern i en vecka eller så och jobbade ett sent pass på marja lisa. Jag blev bannad för OOC tillsammans med något men jag satte mig direkt i support och ville snacka med han som bannade mig och ganska snabbt visade det sig att de var en felaktig ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag lägger ner all min tid på Unive och jag anser att det är sveriges bästa RP server i nuläget. Den är väldigt seriös, många spelare och erbjuder väldigt många underhållande händelser.

+rep
Jävligt schysst kille!
Är en av de med bästa rp nivån jag varit med om!
Förtjänar defenitivt SV!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka