Accepterad maccko999 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maccko999

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/games/?tab=recent

Ditt Hex-ID: 110000159e1ae77

Vad är din discord tagg? macckooo

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag combat-loggade mitt i ett pågående scenario. Det var ett väldigt dåligt beslut av mig i stunden, och jag förstår att det påverkade spelupplevelsen för andra. Jag borde ha stannat kvar och spelat klart situationen istället för att logga ut. Jag ångrar verkligen att jag gjorde det, och jag har lärt mig av mitt misstag. Det kommer inte att hända igen, och jag hoppas att jag får en chans att visa det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var med gänget syrianska och blev jagad av personer jag hade krig med. Tillslut dog våran bil och vi var tvugna att hoppa ut och smälla men tyvvär så blev vi ben damade. Dom ritka på oss och jag C logga vilket var JÄTTE JÄTTE dumt av mig att göra. Jag fattar nu hur mycket det drabbades scenariot och hur illa det förstörde hela scenariot. Jag har nu fått mina konsekvenser och fattar nu att det var jätte dumt av mig. Jag kommer inte göra om det igen. Ber så mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag c logga mitt i ett scenario vilket jag inte borde ha gjort. Jag förstår att det bryter mot serverns regler och även om det kanske inte var menat att förstöra för någon så blev det ändå fel. Jag tar ansvar för mitt misstag och inser varför staff valde att banna mig. Ber så mycket om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag har faktiskt inte blivit bannad från min senaste P ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag kunde gjort annorlunda är att RPat vidare genom att bli kidnappad och förmodligen kunnat paya ut mig men det gjorde jag inte. Jag gjorde ett misstag vilket var att jag c logga. Jag fattar nu att jag har fått mina konsekverser. Jag kommer inte göra om det, det kommer jag lova!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har faktiskt lärt mig en hel del efter att jag blev bannad. Det fick mig att tänka efter och inse att mitt sätt att agera inte bara påverkade mig själv utan också andra spelare. Jag vet att det jag gjorde var fel och jag ångrar det. Nästa gång tänker jag ta det mer seriöst och se till att följa reglerna oavsett situation. Jag vill bara kunna spela på ett schysst sätt och slippa göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka