Nekad maccko999 | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maccko999

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/games/?tab=recent

Ditt Hex-ID: 110000159e1ae77

Vad är din discord tagg? macckooo

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: black-background-1468370534d5s.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen var att jag c loggade 2 gånger vilket var jätte dumt av mig att göra. Jag kommer inte göra om det och det var jätte fel att göra mid scenario och jag förstår att det förstörde hela servern. Jag kommer inte göra om det igen jag lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev ner skjuten och så c loggade jag 2 gånger vilket var jätte dumt av mig att göra och jag fatar att det var jätte dumt att göra i scenario för det förstörde hela scenariot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel eftersom jag c loggade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigar.e

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att RPat och gått igenom Fear RP och inte c logga det var jätte dumt av mig att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska c logga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka