Nekad Maccko | Ban Överklagan [LUDDE9

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/games/?tab=recent

Ditt Hex-ID: 110000159e1ae77

Vad är din discord tagg? maccko1

Vem var det som bannade dig? Tacki

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: svart_50fd9d12ddf2b3070bbfad73.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig för att jag bröt mot reglerna. Först kallade jag en staff för något olämpligt när jag blev arg, och sen spoofade jag mig in på servern efter att jag blivit bannad. Jag förstår att det var fel och att de hade all rätt att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spoofade mig in på servern efter att jag blivit bannad tidigare. Min första ban kom för att jag kallade en staff 'hora' när hon tog bort mina roller. Staff upptäckte att jag spoofade och bannade mig igen direkt. Jag förstår nu att det jag gjorde var helt fel."

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag bröt mot reglerna och betedde mig respektlöst mot staff. Jag förstår att det här är något jag helt och hållet får ta ansvar för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger. Första gången för att jag kallade en staff för något olämpligt, och andra gången för att jag spoofade mig in på servern efter den första bannen. Jag har lärt mig att jag måste respektera reglerna och att bete mig moget även när jag är frustrerad. Det jag gjorde var fel, och jag vill visa att jag kan göra bättre ifrån mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha behållit lugnet och inte sagt något respektlöst till staff. Om jag tyckte något var fel, borde jag ha tagit upp det i en ticket istället. Jag skulle också ha accepterat min ban och gjort en unban-ansökan direkt istället för att spoofa mig in på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att tänka efter innan jag agerar. Att bryta regler eller säga saker i ilska löser inget, det gör bara situationen värre. Jag förstår nu att det är viktigt att respektera både regler och staff, och att lösa problem på rätt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka