Nekad Maccko | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/games/?tab=recent

Ditt Hex-ID: 110000159e1ae77

Vad är din discord tagg? maccko1

Vem var det som bannade dig? Tacki

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig eftersom jag skrev att jag spoofade in mig, trots att jag egentligen inte hade gjort det. Jag gjorde det mest för att jag hade tråkigt och ville verka rolig eller cool, eftersom ingen av mina grabbar spelade på servern. Jag förstår nu att det var ett stort misstag och att staff såg det som ett allvarligt regelbrott. De kunde inte veta att jag bara skämtade, och jag inser att det jag gjorde var onödigt och oansvarigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag inne på servern själv, utan några av mina grabbar, och jag hade ganska tråkigt. Jag ville skoja till det lite och skrev en report där jag skrev ’ez spoof’, trots att jag egentligen inte hade spoofat in mig. Jag tänkte inte på konsekvenserna utan trodde mest att det var ett oskyldigt skämt. Kort efter att jag skickade reporten blev jag bannad permanent. Jag förstår nu att det jag skrev var onödigt och att det fick mig att framstå som en regelbrytare, även om jag aldrig faktiskt spoofade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är förståelig, även om jag inte faktiskt spoofade. Staff kan inte veta om jag skämtade eller inte, och det är mitt eget fel att jag satte mig i den här situationen. Jag skrev något som direkt bröt mot reglerna och som kan ha sett ut som en riktig spoofing, och jag förstår varför staff tog det på allvar. Jag tycker att det var ett misstag från min sida, och jag borde aldrig ha skrivit det överhuvudtaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, och jag kan erkänna att det var på grund av mitt eget beteende. Första gången blev jag bannad för att jag staff-dissade en som hette Jillz. Jag var frustrerad och uttryckte mig på ett respektlöst sätt istället för att hantera situationen på ett moget sätt. Jag inser nu att det var fel att bete sig så mot en staff, oavsett vad som hänt innan.
Det jag har lärt mig är att jag måste tänka efter innan jag skriver eller säger något. Att staff-dissa eller skämta om att bryta mot reglerna är inget som leder till något bra. Jag förstår att staff bara gör sitt jobb och att jag borde ha hanterat båda situationerna annorlunda. Om jag får en ny chans kommer jag att visa att jag kan bete mig mer moget och följa serverns regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt mig för innan jag skrev något i reporten. Om jag hade tråkigt skulle jag bara ha loggat ut eller gjort något annat istället för att försöka verka rolig på ett sätt som kunde få mig bannad. Jag borde också ha förstått att staff inte kan se skillnad på ett skämt och ett regelbrott när det skrivs i en report. Om jag hade ett riktigt problem på servern borde jag ha skrivit en seriös report istället för att driva med det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att vissa saker inte är värda att skoja om. Jag tänkte inte på konsekvenserna när jag skrev det där i reporten, men nu förstår jag att det var onödigt och omoget. Jag har också insett att staff bara gör sitt jobb och att de måste ta sådana saker på allvar. Om jag får en ny chans kommer jag att vara mer ansvarsfull och inte skriva saker som kan missförstås eller tolkas som regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka