Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199157360669/
Ditt Hex-ID: 1100001475a381d
Vad är din discord tagg? Mailliw#3228
Vem var det som bannade dig? Tror det var Philip320 som det står på bilden iaf
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? et inte riktigt då jag inte spelat fivem sedan 2020-2021 så kommer jag inte ihåg att jag spelat på denna server innan.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer ej ihåg inte spelat fivem på flera år.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det är en felaktig ban då jag inte har minne utav att jag spelat på servern innan och det är ej samma steam konto som jag har. Kan det vara så att det kopplats till min brors konto då jag har hans gamla dator?
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad här tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köpt min brorsas dator.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att endast köpa nya saker.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaa
Ditt Hex-ID: 1100001475a381d
Vad är din discord tagg? Mailliw#3228
Vem var det som bannade dig? Tror det var Philip320 som det står på bilden iaf
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? et inte riktigt då jag inte spelat fivem sedan 2020-2021 så kommer jag inte ihåg att jag spelat på denna server innan.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer ej ihåg inte spelat fivem på flera år.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det är en felaktig ban då jag inte har minne utav att jag spelat på servern innan och det är ej samma steam konto som jag har. Kan det vara så att det kopplats till min brors konto då jag har hans gamla dator?
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad här tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köpt min brorsas dator.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att endast köpa nya saker.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaa