Accepterad M4J0R | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M4J0R

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/majorbow/

Ditt Hex-ID: 110000118219b14

Vad är din discord tagg? Bågen#4670

Vem var det som bannade dig? A.Mommo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Möjligen för jag körde in i en kant med bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i grove street området och blood gänget hade sett oss åka runt där så dem kom och stoppade oss och frågade vad vi gjorde. Dem hade blockat oss så vi inte kunde köra därifrån. Innan så hade dem riktat vapen mot oss så vi var påväg därifrån. En kille sa till min kompis som körde en bugatti veyron framför mig att han skulle "Komma på han". Jag sa att det lät lite bögigt och så tog en blood illa upp och fråga om jag kallade han bög och jag sa nej, sedan drog jag därifrån och de började jaga mig vilket ledde till att jag la plattan i mattan. Jag körde in i en kant i 80km på sidan av bilen, det blev nästan ingen skada så jag fortsatte åka ifrån dem. Sen la jag mig på motorvägen och han och köra i 1 sekund sedan vart jag bannad i 10 dagar för grov powergaming. Som sagt så voltade jag inte, motorn började inte ryka, det blev skrapmärken på bilen och jag kom in med lite sladd så bilens högra sida slog i sidoräcket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte kalla det powergaming och inte alls grov powergaming, jag vet mycket väl vad powergaming är. På 1 av mina tidigare bans blev jag bannad för powergaming i ca 3 dagar när jag voltade med bilen vilket jag bröstade. Men när jag åkte in med däcken och lite av sidan på bilen så tycker jag inte det var varken powergaming eller grov powergaming. Dessutom så skrek jag "AAAA" innan svängen för jag visste att jag skulle slå i men jag klarade mig fint. På mina tidigare bans har jag lärt mig av det jag gjort och stått för det men detta tycker jag var lite bs. Jag tror mestadels att jag blev bannad på grund av att killen som banna mig var sur över att jag sa att hans kompis lät lite "bögig" när han sa sådär om att komma på min vän, alltså det var helt vanlig RP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming när jag voltade med bilen och resta mig (första bannen, var relativt ny och dålig på att RPa), så jag tog ett redigt tag i mig själv och lärde mig av det. Samt sunt förnuft en gång när jag körde en supra offroad. Där lärde jag mig efter min ban eftersom jag inte tänkte efter och ända sen dess har jag bara tagit offroad bilar/crossar offroad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det där agget vi hade (småbråket) hade vi kunnat skippa då hade det ej aldrig hänt men var ganska rädd efter de dragit pistol mot oss. Jag tycker det är det enda, håller inte alls med om att jag utförde powergaming. :/

Har du lärt dig någonting efter din ban? Faktiskt så är det första gången jag inte gör det nu, blev mest lite ledsen över bannen jag fick, eftersom det hade kunnat vart ett bra scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka