Nekad M1kk0playz | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M1kk0playz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970237569/

Ditt Hex-ID: 11000013c32f281

Vad är din discord tagg? m1kk0playzz

Vem var det som bannade dig? Slimpers

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-10 170224.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att jag följde inte trafik reglerna i staden som sjukvårdare jag stannade inte vid röd ljus och jag körde även lite för fort vid ett tillfälle vilket inte var okej, först trodde jag att det var för att jag glömde sirener när jag var på larmet men det var för att jag körde olagligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit på ett larm som sjukvårdare och sedan tänkte jag köra någon stanns för att parkera och vänta på att det skulle komma ett till larm. Jag körde där på vägen under 80 kanske 70 man ser inte på klippet hur snabbt jag körde, det var rött ljus men jag stannade inte, efter jag hade kört förbi röd ljuset så körde jag lite mer, det kom en till korsning, lite innan korsninginen så sprang en polis ut i vägen och jag körde näsan på han men jag han stanna vilket gjorde så att jag tänkte mer på det än vad jag gjorde på att köra bra och följa trafik reglerna men. Det var grönt så jag körde tror jag körde lite snabbare än 80 innan jag kom fram till den sista korsningen kanske 100-120 max. sedan kom nästa korsning efter det, jag stannade i kanske 2-4 sekunder när jag egentligen skulle väntat tills det blev grönt, det var rött men jag körde ändå sedan efter det så fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, detta var ingen felaktig ban. Jag skulle ha stannat vid röd ljusen och jag skulle även inte kört så fort på den sträckan som var lite längre innan det kom en till korsning/trafiksignaler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och dem är mest att jag har uppfört mig dåligt på piren, till exempel att jag har slagit någon på piren för att jag hade en anledning till det var mest för att jag inte visste att man inte fick det eftersom jag inte har sett det i någon regel men jag fick lära mig den hårda vägen, jag har även blivit bannad för att jag cyklade in i någons bil och jag tar alltid lärdom av dem bans jag får har inte blivit bannad för något som jag har blivit bannad för innan och oftast när jag blir bannad så är det något nytt som det här jag har inte blivit bannad för att jag körde mot röd ljus jag trodde det bara gällde att man inte fick köra typ 200 i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha varit mer uppmärksam jag blev även lite distraherad för vid sista röd ljus innan jag fick bannen så var det en polis som näsan sprang ut i vägen framför mig så då tänkte jag mer på det än vad jag tänkte på hur jag körde eftersom jag blev lite chockad att jag nästan körde på han, men jag skulle ha varit mer uppmärksam och stannat vid varje röd ljus, jag skulle även inte gasat lite extra som jag gjorde på klippet det var dåligt gjort och jag skulle ha kört bättre. Innan bannen så trodde jag även att trafiksignalerna var olika för alla men jag antar att det är lika för alla eftersom man kunde få ban för att köra mot rödljus. Jag kunde även ha stannat lite innan den vita linjen som betyder att man inte får stanna över den alltså att man ska stanna bakom den, och ibland så körde jag lite gran på den gula linjen i mitten men inte på motsatsa körfilen vilket jag inte skulle ha gjort utan jag skulle ha stannat i min kör fil och följt trafik reglerna. Jag tror att det ända jag skulle kunna gjort annorlunda är att följa trafik reglerna, stanna vid röd ljus, och inte köra mer än 80 kmh. Jag ska tänka extra mycket på detta när jag får spela på servern igen :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja definitivt, Jag ska följa trafikreglerna både som sjukvårdare och när jag inte är sjukvårdare. Jag ska även tänka på att stanna vid röd ljus och inte köra för fort. Det är det ända man skulle kunna göra bättre för att undvika denna typ av ban alltså att följa trafikreglerna, inte köra mer än 80 kmh i staden och även alltid stanna vid röd ljus hoppas ni fattar och att jag kanske kan forsätta spela på servern snart :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det, hoppas ni fattar och att jag kanske blir unbannad :)

Sorry ifall det är otydligt. Hoppas ni förstår och att jag har lärt mig av detta misstag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka