Accepterad M1kk0playz | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M1kk0playz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikko

Vad heter du på discord? M1kk0playzz

Vad är ditt Hex:ID 11000013c32f281

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 4-8 timmar varje dag beroende hur det ser ut för mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Gick med i Juni 2023 så alltså 9-10 månader ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 9 bans totalt går inte att skicka bilden (kolla nedan)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakten är en helt vanlig rp spelare på serven som har i uppgift att övervaka dem andra spelarna på servern, som en servervakt ska man ta åtgärder ifall man ser en annan spelare göra ett uppenbart regelbrott och då kan man använda sig av /kick eller /svban ifall regelbrottet är grövre än en SV ban så ska man föra det vidare till staff som då förlänger bannen. Servervaktens uppgift är att göra jobbet lättare för staffs då staffs inte kan övervaka alla spelarna på servern samtidigt och därför finns servervaktar för att underlätta för dem, man ska såklart ta åtgärder själv och se till så att servern har en bra rp nivå.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill bidra med något bra till servern, jag ser ofta regelbrott ske och därför vill jag vara med och försöka bidra till en bra rp nivå, därför vill jag bli servervakt för att kunna övervaka dem andra spelarna medans jag rpar och främst underlätta för staffs då dem inte kan se allt som händer. En viktig sak varför jag vill bli servervakt är för att förhindra regelbrott på servern. Jag tycker jag är mogen nog för att kunna hantera det och kommer ta servervakt väldigt seriöst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när en servervakt till exempel bryter mot tydliga regelbrott som inte ska ske några exempel kan vara Fear RP eller RDM, det kan även vara att man inte väljer att ta åtgärder för att det är någon man känner IG eller OOC.
Abuse är när man abusar sina Sv perms tex, det kan vara att man använder /toogleid för att använda det som ''wallhacks'' i ett skott scenario för att få fördel eller att man revar någon som man känner för att dem har dött ig vilket är abuse.

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka