Accepterad M!LKY | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M!LKY

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: M!LKY

Vad är ditt namn i verkligheten? Firuz

Hur gammal är du? 18 01

Vad heter du på discord? M!LKY#1320

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ hela tiden

Varför ska just du bli servervakt? jag vet hur man roleplayar och förstår hur reglerna går till. Gillar denna servern väldigt mycket eftersom att staffsen e faktiskt bra här och jag vill gärna hjälpa staffsen med att sköta mindre problem som jag möter varje dag när jag roleplayar vanligt. Jag skulle SKICKAT trolls och dom som bryter mot regler medvetet som jag legit möter varenda dag när jag spelar mitt jobb skulle bara förenkla staffs jobb. Servern e bra men också inte whitelistad så det är inte onormalt att möta på ett troll eller 100 per dag. Skulle också vara nice med VD kommandot eftersom det finns 1milion random bilar parkerade mitt på vägarna så alla krockar in i dom.

Varför vill du bli servervakt? Jag har varit med i denna community i ungefär 2 veckor och jag har stött på massa trollare som inte beter sig som man ska och gör så att staffs får huvudvärk. Jag skulle kunna underlätta för staffs så dem slipper hålla på med små saker medans de kan ta sits som dom behövs vid. Jag har jobbat lite överallt och har märkt folk som bara kommer och förstör för andra och typ mic spammar eller slåss på greenzone och till och med snor bilar på GZ som inte jag tycker e så jävla schyst när man försöker roleplaya. Också kul o träffa på nya personer där man kan hjälpa dem förbättra deras roleplay så dom stannar och spelar på servern.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Tycker det är en bra ansökan, men du blev av med din servervakt av en ganska grov anledning, hur ser du på detta nu?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka