Användarnamn: M!LKY
Vad är ditt namn i verkligheten? Firuz
Hur gammal är du? är född 2001/12/29 så är 18
Vad heter du på discord? M!LKY#1320
Mellan vilka tider kan du oftast spela? De är olika men oftast när jag inte jobbar så kör jag ifrån typ 12 på morgon till typ 19 men när jag jobbar e de från typ 18 till 00
Varför ska just du bli servervakt? Jag har varit staff o så på många olika servrar som typ gmod servrar så jag vet hur det går till. Jag kan bidra med bra RP om de behövs. Jag har märkt att det inte finns staff eller SV inne på morgonen det brukar oftast typ virket som är inne.
Varför vill du bli servervakt? Så jag kan stoppa alla jobbiga idioter som gillar o förstöra för andra och folk som t.ex failrp'ar eller folk som Fearrp'ar
Är du whitelistad på serven? Yes
Har du varit bannad på serven förut? Va bannad men de va för en felaktig sak
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Firuz
Hur gammal är du? är född 2001/12/29 så är 18
Vad heter du på discord? M!LKY#1320
Mellan vilka tider kan du oftast spela? De är olika men oftast när jag inte jobbar så kör jag ifrån typ 12 på morgon till typ 19 men när jag jobbar e de från typ 18 till 00
Varför ska just du bli servervakt? Jag har varit staff o så på många olika servrar som typ gmod servrar så jag vet hur det går till. Jag kan bidra med bra RP om de behövs. Jag har märkt att det inte finns staff eller SV inne på morgonen det brukar oftast typ virket som är inne.
Varför vill du bli servervakt? Så jag kan stoppa alla jobbiga idioter som gillar o förstöra för andra och folk som t.ex failrp'ar eller folk som Fearrp'ar
Är du whitelistad på serven? Yes
Har du varit bannad på serven förut? Va bannad men de va för en felaktig sak
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte
Senast ändrad: