Nekad m e l v i n o | Medlem ansökning [Olizz][ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m e l v i n o

Icke Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/melvino1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melvino_w#5794

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melvin Eriksson. Han är 25 år gammal. Han växte upp i ett stort hus i Stockholm. Han växte upp med sin pappa och mamma. Pappan var rik och ägde ett eget företag medans mamman jobbade på en resturang deltid då dom egentligen inte behövde jobba då de hade pengar för att kunna stanna hemma men dom ville jobba ändå. Melvin fick ett intresse redan vid 14 årsåldern om bilar och motorer. När han fyllde 15 år så tog han AM körkort och fick en A-Traktor i födelsedagspresent. Åren gick och han blev 23 år. Han blev anställd på mekonomen som sitt första jobb. Han älskade jobbet för att han fick hålla på och meka på bilar och han har ju alltid haft ett motorintresse. Nu är han för tillfället 25 år gammal och har funderat. Hans pappa har pratat mycket om när Melvin var liten om att hans pappa jobbade som ordningsvakt. Melvin har alltid haft ett intresse att jobba inom polismyndigheten eller som en ordningsvakt. Han tänkte nu ta en utbildning och sen försöka bli en Securitas vakt. Först måste han ha medborgarskap/medlemskap i sin stad han tänkte flytta till så vi får se hur livet går som Melvin Eriksson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan rollspela bra, har många timmar på fivem roleplay och jag är en aktiv spelare som kommer bidra med bra rp. Jag kan alla regler, jag har spelade på eran server när den hette multistaden och blev aldrig bannad där. Har väldigt bra rp nivå och ser fram emot att bli medlem på unive så jag kan visa och bidra med min fantastiska rp nivå! :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? På grund av serverns rp nivå. Ni har många spelare vilket bidrar till en bra och social rp att hela staden är full av folk. Jag blir intresserad då jag sett många streams och youtube videor på servern samt sist jag spelade här på tiden då servern hette multistaden då var servern helt fantastisk och det är den nu med. Man vill känna den goa nostalgi känslan medans man spelar på servern. Man behöver typ medlem till allt på servern och det är väl anledningen till att jag vill bli medlem!

Hur hittade du Unive? Genom en kompis då den hette multistaden, sen dess har jag alltid hållit koll på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med bra och långvarade scenarion som inte är oseriösa, lalliga eller dåliga. Jag vill uppnå en bra stund för alla medans vi rollspelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna spela aktivt ofta varjedag och kunna ha kul med alla främlingar och vänner jag har på servern och kunna spela och skynda sig hem varjedag ifrån skolan bara för att starta datorn och gå in på den bästa FiveM servern ever!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Kommer inte göra det.

Nekad, ej tagit intervjun inom 48h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka