Nekad M.8AN | Beslut Överklagan [1.benji]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M.8AN

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
8
Ditt discord namn: m.8an

Ditt Hex-ID: steam:11000014adbf680

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? 1.benji och Bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom dem såg att jag hoppade ut med vapen framför flera poliser och började skjuta polisen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att detta beslut är felaktigt eftersom för det första så använder polisen sig av PG då det finns en polis som på något sätt känner igen mig varje gång han ser mig och vill arrestera mig varje gång han ser mig bara för att jag är gäng boss och även efter att jag suttit inne i fängelset ig så kommer han några timmar efter och arresterar mig igen för att jag tydligen är "gängboss" vilket han inte har någon aning om då det finns flera som ser ut som mig ig och jag har mask på mig nästan hela tiden. Visst detta är inte en anledning till att skjuta polisen men om man blir trakasserad på det sättet i veckor så blir det jobbigt till slut. En annan grej som polisen gör som är PG är att dem abusar sina scripts ig det vill säga att jag sitter i bilen med bälte på och så har dem ett script som gör att man kan ta ut en person från bilen vilket dem använder ifall en person har handfängsel o liknande. Polisen väljer då att använda detta script på mig så jag går ut med vapen helt oförberedd och då börjar skjuta då jag blev stressad och just i det tillfället såg jag inte egentligen hur många poliser det var runt mig då det var bilar som blockerade min sikt omkring och då jag trodde att det endast var runt 3 poliser ute så valde jag att skjuta utav panik. Därför tycker jag att detta beslut var felaktigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/k4iUC9yBS50NjXG1a?invite=cr-MSxTWEosNzAxNDIzMjY https://medal.tv/games/gta-v/clips/k4iSOSNldw5U8xIO1?invite=cr-MSx2MVgsNzAxNDIzMjY

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka