Accepterad M.8AN | Ban Överklagan (jsu7834)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M.8AN

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216195200/

Ditt Hex-ID: steam:11000014adbf680

Vad är din discord tagg? m.8an

Vem var det som bannade dig? jsu7834

Bild på banmeddelande: image123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hoppade ut och började skjuta utan att värna för mitt liv när ett vapen var riktat mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till support och staffsen tog då beslutet att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var självklart jag som gjorde fel även om det riktigt inte var meningen att inte fearrpa men det är ingen ursäkt och jag tar 100% skyldighet till det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer faktiskt inte ihåg min senaste bann då det var längesen men jag har lärt mig efter mina tidigare banns. Jag brukar nästan alltid följa reglerna men vi alla är människor och misstag kan ske då och då men det viktigaste är att man lär sig efter misstagen vilket jag alltid brukar göra efter banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället bara kunnat hoppa ut från bilen och tagit upp händerna och värnat för mitt liv då jag inte bara ska tänka på min vinning av scenariot utan att motparten också ska ha roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig att man självklart alltid ska följa fearrp regeln och detta är inte något jag brukar göra då jag är en grön spelare och sällan blir bannad. jag gjorde ett misstag som aldrig kommer upprepas och jag ber om ursäkt till dem som drabbades av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka