Nekad m.ÖNZ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-08 222343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte då jag har nästan allt på clip och då ser jag inget regelbrott, då jag inte gjorde något regelbrott det var han den andra som var med mig som gjorde mest fel så fattar inte varför jag blev bannad man ser även att det inte var jag som gjorde något på clipet jag har även clip där man ser vad jag skrev i ooc ocg det ända jag skrev var att det inte var min brorsa som tryckte överfallsalarmet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min brorsa ig blev kidnappad av några i hellraisers då jag sa bög Emil till en av dem, vi hade en liten konflikt dom hade även skjutit mig en gång innan det här scenariot men det börjar med att dom tar oss till deras lokal och sen drar dom upp vapen och vi lyssnar men vi va lite små kaxiga, då skjuter dem min brorsa men dem sa att jag skulle rädda han då jag lyssnade och gjorde det. sen bråkade dem med min brorsa han små kaxade sig lite mot dem men jag sa inget direkt sen sköt dem mig sen sköt dem min brorsa sen var det slut med det scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är felaktig då jag har nästan hela scenariot på clip och ser inget regelbrot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja med då var jag icke medlem så kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte men min brorsa hade kunnat göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och nej men jag har lärt mig från min brorsa men jag fick ta smällen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Senast ändrad:
Du skriver ''idiot'' i ooc samt lallar enormt, sedan skyller du ifrån dig på att din karaktär har autism eller någon sjukdom så den inte uttrycker känslor. Därefter säger du att de bad dig använda f6 menyn men nu skriver du att du inte har gjort ett fel?
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka