Nekad kungkortet911_68496 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungkortet911_68496

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199618646904/

Ditt Hex-ID: steam: 110000162d8e378

Vad är din discord tagg? bokaj11213

Vem var det som bannade dig? Ludden (Icke staff längre)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-14 151445.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Utgår från min brorsa Jacob, (Jag har precis fått ta över speldatan, då han sysslar med moped etc) Iallafall blev han bannad för terrordåd inne på en verkstad då han sprang in och sköt pistolskott mot taket. Fick inte ut så mycket information då han inte vet hur länge sen det här hände. Men jag tycker själv att det skapar en jätte orealistiskt och otrygg roleplay-nivå då de bara är idiotiskt och förstörande att vara en problemspelare. Så enligt mig var bannen riktig och bra eftersom man hindrar en för att förstöra för andra. Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom jag vill så gärna spela nu på denna server då den verkar vara störst av alla svenska servar inne på FiveM enligt lista då detså större spelarbas detså roligar är det. Jacob tycker även det var fel beslut och han accepterade konsekvenserna men jag vill verkligen försöka göra en bannöverklagan och börja om då jag har fått datorn nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, Jacob sprang in på en verkstad vid the pier och avlossa pistolskott i taket, vet ej om han döda någon för jag frågade men han sa nej men vet ej. Sedan så blev han bannad och det är allt jag fått veta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en bra bann eftersom de klart att man vill hindra problemspelare som förstör för andra inne på servern. Men jag tycker endå det är tragiskt, säger inte att jag försvarar min brorsa utan jag säger att jag vill spela på servern och seriöst jobba och ha det roligt med mina vänner och jag kan reglerna och hade iallafall inte gjort dehär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det står 3 tidigare banns inne på FiveM men har inte en blekaste vad det kan vara för något förutom en eftersom i arkivet på detta konto står det att de är en bannöverklagan för VDM alltså att man kör på någon utan anledning och använder bilen som ett vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något men min brorsa hade kunnat undvika att göra ett terrordåd inne på verkstaden då de bara är onödvändigt och tragiskt för andra som vill spela på servern (är en av dem) Istället för att göra det kunde han bara lämna Unive och röra gräs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte begå några regel bort inne på Unive och kunna ha en roligt stund utan att förstöra för andra spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka