Nekad m.ÖNZ | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? Knugen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-08 212816.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var nog för att det såg ut som jag gjorde de men mening men jag råkade trycka r då jag hade ett vapen uppe så råkade jag pistol whippa han som rikta det såg väldigt konstigt ut från andra partens perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag och mina vänner blev stannade av en annan bil då en hoppar ut med vapen då riktar jag men dom skulle inte skjuta då dom bara skulle visa ett vapen då försöker jag hoppa in i bilen men då blir jag skjuten då ligger jag på marken och då när jag ställer mig upp så råka jag trycka R då jag råkade trycka det var inte meningen men då när jag hade dödat den första så sköt jag den andra i huvudet då jag behövde tänka snabbt det jag försöker komma fram till är då att jag råkade trycka R vilket inte var med mening

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej men fattar beslutet då det såg konstigt från deras perspektiv men det var inte meningen. skulle bara inte tryckt R stort misstag som inte kommer hända i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för ut och jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tryckt R

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag då jag fick indragen krim så jag har lärt mig och det är inget jag kommer göra om i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka